skrape Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Noen som har lyst til å fikse på noen av disse? Trenger ikke fikse på alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Rå stilig! Mulig å få det i avatar-str også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Her er eit bilde av bilen min:) Må ha meg nye felger, kom med forslag;) Har fånne nåken felga, men veit ikje om dei kler min bil:S Kan nokon modda dei på min bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Her er eit bilde av bilen min:) Må ha meg nye felger, kom med forslag;) Har fånne nåken felga, men veit ikje om dei kler min bil:S Kan nokon modda dei på min bil? feil tråd. kun redigering av bilder her, ikke redigering av biler. men du kan jo legge inn bildene på denne tråden: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... p+tr%E5den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Kan ikke akuratt si jeg har noe spes. skills, men gøy å prøve seg litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Rå stilig! Mulig å få det i avatar-str også?? Her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Selektive color og mørkere på black så kan vel det dere bli ett riktig stilig bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 bilde er kult, men skulle vært litt mer farge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Gjorde bildet fargeløst med vilje. La på en layer med kun sort, og gjorde den om fra normal til saturation. Og så justerte jeg opacity til det var ca 50/50. Kan godt lage en versjon med uber sterke farger da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 nei nei, med solnedgangsfarger er jo lekkert, og når man ser sola i bakgrunnen og det blir slik så ser man at der er PSa men bildet er jo kult, men ble litt "sjeleløst" som sagt, planter med klorofyllspreng ser mongo ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 bruker som oftest å gjøre bilder fargeløse ved å lage en svart layer og sette blending mode til Color, også justere opacity etter ønske Matsi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 var ikke litt vel grått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Du finner alltid noe å sette fingeren på altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 kvalitet! thumbs up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 tenkte jo at ett bilde med offset kunne være kult da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå