Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

muffins, nei, men fargene må ha et visst samsvar mener jeg... megagrønne trær knallgult tre og vanlig farge på bilen... blir noe rart liksom... forsterking på +-10 på selectiv går greit... men for mye blir for mye ;-)

trur ikke du helt forstår mine redigerings metoder :)

nei, er ikke det jeg menre... men jeg liker at bildene kan se naturlige ut, som om at de ikke er redigert...

Hvis du liker de naturlige så må du slutte å bruke PS og heller kjøpe gode objektiver å øve deg på å ta skikkelige gode bilder der du bruker elementene fra naturen :) og ikke minst innstillingen på kameraet ditt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muffins, nei, men fargene må ha et visst samsvar mener jeg... megagrønne trær knallgult tre og vanlig farge på bilen... blir noe rart liksom... forsterking på +-10 på selectiv går greit... men for mye blir for mye ;-)

trur ikke du helt forstår mine redigerings metoder :)

nei, er ikke det jeg menre... men jeg liker at bildene kan se naturlige ut, som om at de ikke er redigert...

Hvis du liker de naturlige så må du slutte å bruke PS og heller kjøpe gode objektiver å øve deg på å ta skikkelige gode bilder der du bruker elementene fra naturen :) og ikke minst innstillingen på kameraet ditt ;)

LOL!!! er jo ikke det jeg mener, effekter er kult, MEN, man bør finne en mellomting... folk skal få lov til å mene forskjellig, men dette er et forum, og folk bør kunne si hva de mener! når det gjalt muffins sitt bilde av matsi sin bil, mente jeg at det første var for grått/lyst... men greit, hvis han ikke vil ha respons på bildene, skal jeg holde kjeft om det... case closed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice work deep dish, skulle akkurat poste ca. samme resultat, så ikke at du hadde allerede postet :P

Mysild: det er beklagelig om du oppfatter meg som sur.

selfølgelig ønsker jeg respons, helst noe konstruktivt, men din respons til de fleste bildene virker mer som ren kritikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

muffins, nei, men fargene må ha et visst samsvar mener jeg... megagrønne trær knallgult tre og vanlig farge på bilen... blir noe rart liksom... forsterking på +-10 på selectiv går greit... men for mye blir for mye ;-)

trur ikke du helt forstår mine redigerings metoder :)

nei, er ikke det jeg menre... men jeg liker at bildene kan se naturlige ut, som om at de ikke er redigert...

Hvis du liker de naturlige så må du slutte å bruke PS og heller kjøpe gode objektiver å øve deg på å ta skikkelige gode bilder der du bruker elementene fra naturen :) og ikke minst innstillingen på kameraet ditt ;)

LOL!!! er jo ikke det jeg mener, effekter er kult, MEN, man bør finne en mellomting... folk skal få lov til å mene forskjellig, men dette er et forum, og folk bør kunne si hva de mener! når det gjalt muffins sitt bilde av matsi sin bil, mente jeg at det første var for grått/lyst... men greit, hvis han ikke vil ha respons på bildene, skal jeg holde kjeft om det... case closed!

Jeg er enig i mye av det du sier, men jeg mener at du er snar til å kritisere andre samtidig som at du mener at ditt arbeid er bra ;) Det er ihvertfall hva jeg får ut av innleggene dine i denne tråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...