Muffins Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Mange fine bilder her! noen som har lyst til å prøve seg på noen av disse?! Gjerne alá mysild bildet med teksten "Bmw 328ci" eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 en i mørket nice takk =) blei litt blankere faktisk... noen som melder seg frivillig til å ta noen bilder til våren kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Noen som kan fikse opp denne? Ville satt stor pris på! Absolutt ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Takk muffins og marius Tror jeg må ta noen skikkelige portrettbilder av bilen til våren gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 JONAS: bildet er for dårlig... går ikke å gjøre noe som helts egentlig... SAN MIGUEL: bare hyggelig kom til sørlandet, stiller opp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Takk muffins og marius Tror jeg må ta noen skikkelige portrettbilder av bilen til våren gitt si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 bare hyggelig kom til sørlandet, stiller opp jeg Ja, hvis du ikke skal til østlandet en gang da? så tar du med deg kamera:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 JONAS:bildet er for dårlig... går ikke å gjøre noe som helts egentlig... SAN MIGUEL: bare hyggelig kom til sørlandet, stiller opp jeg Ja, skal ta et bilde i morra med et bedre kamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Her, håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 JONAS:bildet er for dårlig... går ikke å gjøre noe som helts egentlig... SAN MIGUEL: bare hyggelig kom til sørlandet, stiller opp jeg Ja, skal ta et bilde i morra med et bedre kamera.. lagde dette da... ble vel det beste som gikk an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 bare hyggelig kom til sørlandet, stiller opp jeg Ja, hvis du ikke skal til østlandet en gang da? så tar du med deg kamera:P skal vel kanskje til rudskogen i mai da... hehe... men er vel mitt i eksamenstia, så ikke sikkert det blir noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hjertlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg synes at på de aller fleste bildene som er behandlet, at teksten/brukernavnet som er lagt til på bildene blir forstyrrende eller for dominerende. Ellers mye bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå