///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hjertlig! tok sort hvitt, så henta jeg fargen på bilen, og litt svakt rund i omgivelsene, og blurra og skarpet motivet... hehe teksten var vel det kuleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg synes at på de aller fleste bildene som er behandlet, at teksten/brukernavnet som er lagt til på bildene blir forstyrrende eller for dominerende. Ellers mye bra du vet når motivet ikke er bra nok så må det tekst til... haha ^^ nei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Skjønner hva du mener Torbjørn, men på en annen side, når en ønsker seg et bilde hvor det står tekst, så regner hvertfall jeg med at han vil at teksten skal være der så den synes litt, men som jeg gjorde på det 328ci-bildet oppi her, så satt jeg ned styrken på teksten, så det ikke ble sånn knæsj, selv om den er stor og dominerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hjertlig! tok sort hvitt, så henta jeg fargen på bilen, og litt svakt rund i omgivelsene, og blurra og skarpet motivet... hehe teksten var vel det kuleste Synes det ble bra jeg. Skal ta i morra så kanksje du får prøve deg på et bedre bilde visst du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Skjønner hva du mener Torbjørn, men på en annen side, når en ønsker seg et bilde hvor det står tekst, så regner hvertfall jeg med at han vil at teksten skal være der så den synes litt, men som jeg gjorde på det 328ci-bildet oppi her, så satt jeg ned styrken på teksten, så det ikke ble sånn knæsj, selv om den er stor og dominerende.. Joda, "kundens" ønske, la merke til det du vet når motivet ikke er bra nok så må det tekst til... haha ^^ nei da Ehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hjertlig! tok sort hvitt, så henta jeg fargen på bilen, og litt svakt rund i omgivelsene, og blurra og skarpet motivet... hehe teksten var vel det kuleste Synes det ble bra jeg. Skal ta i morra så kanksje du får prøve deg på et bedre bilde visst du har lyst om ikke jeg, så er det vel noen andre som gjør det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 ble nå så som så da: takk for det nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hjertlig! tok sort hvitt, så henta jeg fargen på bilen, og litt svakt rund i omgivelsene, og blurra og skarpet motivet... hehe teksten var vel det kuleste Synes det ble bra jeg. Skal ta i morra så kanksje du får prøve deg på et bedre bilde visst du har lyst om ikke jeg, så er det vel noen andre som gjør det hehe Jojo, bare det er noen som gjør det er jeg stor fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Det der var jo sykt!! Tusen hjertelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... ight=proft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... ight=proft takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 syntes bildene dine var fine jeg! var liksom ikke så mye å gjøre bortsett fra ramme og gjøre de litt lysere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Prøvde meg på et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 det der er et annet bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå