Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skjønner hva du mener Torbjørn, men på en annen side, når en ønsker seg et bilde hvor det står tekst, så regner hvertfall jeg med at han vil at teksten skal være der så den synes litt, men som jeg gjorde på det 328ci-bildet oppi her, så satt jeg ned styrken på teksten, så det ikke ble sånn knæsj, selv om den er stor og dominerende.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertlig! :D

tok sort hvitt, så henta jeg fargen på bilen, og litt svakt rund i omgivelsene, og blurra og skarpet motivet... hehe

teksten var vel det kuleste :-P

Synes det ble bra jeg. Skal ta i morra så kanksje du får prøve deg på et bedre bilde visst du har lyst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener Torbjørn, men på en annen side, når en ønsker seg et bilde hvor det står tekst, så regner hvertfall jeg med at han vil at teksten skal være der så den synes litt, men som jeg gjorde på det 328ci-bildet oppi her, så satt jeg ned styrken på teksten, så det ikke ble sånn knæsj, selv om den er stor og dominerende.. :)

Joda, "kundens" ønske, la merke til det :)

du vet når motivet ikke er bra nok så må det tekst til... haha ^^ nei da

Ehehe! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertlig! :D

tok sort hvitt, så henta jeg fargen på bilen, og litt svakt rund i omgivelsene, og blurra og skarpet motivet... hehe

teksten var vel det kuleste :-P

Synes det ble bra jeg. Skal ta i morra så kanksje du får prøve deg på et bedre bilde visst du har lyst :D

om ikke jeg, så er det vel noen andre som gjør det ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble nå så som så da:

frtsqsst5ekge2n0sybscopy.jpg

e8atadiz8ictdpzhmhk6copy.jpg

takk for det :)

nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertlig! :D

tok sort hvitt, så henta jeg fargen på bilen, og litt svakt rund i omgivelsene, og blurra og skarpet motivet... hehe

teksten var vel det kuleste :-P

Synes det ble bra jeg. Skal ta i morra så kanksje du får prøve deg på et bedre bilde visst du har lyst :D

om ikke jeg, så er det vel noen andre som gjør det ;-) hehe

Jojo, bare det er noen som gjør det er jeg stor fornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...