JonasD Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Ja, vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 syntes bildene dine var fine jeg! var liksom ikke så mye å gjøre bortsett fra ramme og gjøre de litt lysere... takk har sett noen har gjort bakgrunnen svart/hvit og beholdt fargen på bare bilen, men vet ikke hvordan det hadde blitt på disse bildene? men var stilig det bilde med svart/hvit rundt i kantene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Muffins: Takker for hjelpet. Ble en "save img" der gett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jelpoole Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 her er non gamle bilder av bilen min bare å fikse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 syntes bildene dine var fine jeg! var liksom ikke så mye å gjøre bortsett fra ramme og gjøre de litt lysere... takk har sett noen har gjort bakgrunnen svart/hvit og beholdt fargen på bare bilen, men vet ikke hvordan det hadde blitt på disse bildene? men var stilig det bilde med svart/hvit rundt i kantene. prøvde på det, men ble så mye gress gjennskin så ble ikke noe fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Måtte bare teste lage en versjon av dette. Kult bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerchris Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Jeg fixa litt på en bilde av en Viper her om dagen. Jeg finner ikke originalbildet,men jeg synes resultatet ble såpass kult til meg å være at jeg nesten må legge det ut. Har også en R8 jeg har fixet litt på.Har seff rotet bort originalbildet her og,men legger det ut for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? Om jeg kan komme med et tips bare... Jeg har aldri skjønt hvorfor folk drar bilen, som gjerne også er senket osv, ut på et jorde og ut i skogen. Det er jo ikke en traktor eller landbruksmaskin? Jeg mener hovedsaklig at bilbilder skal taes i et urbant miljø eller på landeveien hvor biler ferdes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? Om jeg kan komme med et tips bare... Jeg har aldri skjønt hvorfor folk drar bilen, som gjerne også er senket osv, ut på et jorde og ut i skogen. Det er jo ikke en traktor eller landbruksmaskin? Jeg mener hovedsaklig at bilbilder skal taes i et urbant miljø eller på landeveien hvor biler ferdes. min kommer ikke ut på gress har røkka av splitteren 1 gang pga det, og da skulle jeg bare parkere... så grus med lett innkjøring og asfalt er det som gjelder her (evt betong da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 noe tøft dere kan gjøre med dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 jepp... lekker farge BTW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Her, håper du blir fornøyd dæven blei kult! skulle virkelig lært meg photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 noe tøft dere kan gjøre med dette da? bilen min å gitt ja vært kult om noen kunne ha triksa litt med den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 http://i297.photobucket.com/albums/mm234/rv-tuning/e28en/DSC00423.jpgnoe tøft dere kan gjøre med dette da? bilen min å gitt ja vært kult om noen kunne ha triksa litt med den:) stemme:) har ikje du nå tøffe bilde fra da du sperra vein på smøla dem kan prøv se på å da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 gjorde litt fort... si ifra om du vil ha det på en annen måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå