Gå til innhold

Post et bilde av bilen og få det fikset opp! [IKKE styling]


HappyHenke
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syntes bildene dine var fine jeg! var liksom ikke så mye å gjøre bortsett fra ramme og gjøre de litt lysere... ;-)

takk :)

har sett noen har gjort bakgrunnen svart/hvit og beholdt fargen på bare bilen, men vet ikke hvordan det hadde blitt på disse bildene? men var stilig det bilde med svart/hvit rundt i kantene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes bildene dine var fine jeg! var liksom ikke så mye å gjøre bortsett fra ramme og gjøre de litt lysere... ;-)

takk :)

har sett noen har gjort bakgrunnen svart/hvit og beholdt fargen på bare bilen, men vet ikke hvordan det hadde blitt på disse bildene? men var stilig det bilde med svart/hvit rundt i kantene.

prøvde på det, men ble så mye gress gjennskin så ble ikke noe fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? :D

Om jeg kan komme med et tips bare...

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk drar bilen, som gjerne også er senket osv, ut på et jorde og ut i skogen. Det er jo ikke en traktor eller landbruksmaskin?

Jeg mener hovedsaklig at bilbilder skal taes i et urbant miljø eller på landeveien hvor biler ferdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke jeg en god fotograf, så bildet hadde nok blitt enda bedre om jeg hadde visst bedre hvordan jeg skal bruke kameraet. men ble bra! noen som f.eks. vet om en tråd med tips til "hvordan ta bra bilder av bilen" ? :D

Om jeg kan komme med et tips bare...

Jeg har aldri skjønt hvorfor folk drar bilen, som gjerne også er senket osv, ut på et jorde og ut i skogen. Det er jo ikke en traktor eller landbruksmaskin?

Jeg mener hovedsaklig at bilbilder skal taes i et urbant miljø eller på landeveien hvor biler ferdes.

min kommer ikke ut på gress :-P har røkka av splitteren 1 gang pga det, og da skulle jeg bare parkere... så grus med lett innkjøring og asfalt er det som gjelder her (evt betong da) :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...