johan-is Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 eeei, dette var kult, likte det som det er jeg:) takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 http://i297.photobucket.com/albums/mm234/rv-tuning/e28en/DSC00423.jpgnoe tøft dere kan gjøre med dette da? bilen min å gitt ja vært kult om noen kunne ha triksa litt med den:) stemme:) har ikje du nå tøffe bilde fra da du sperra vein på smøla dem kan prøv se på å da? jo har da det, kanskje litt dårlig kvalitet. men dere kan jo se hva dere får til dere som orker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 eeei, dette var kult, likte det som det er jeg:) takker oki... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 http://i297.photobucket.com/albums/mm234/rv-tuning/e28en/DSC00423.jpgnoe tøft dere kan gjøre med dette da? bilen min å gitt ja vært kult om noen kunne ha triksa litt med den:) stemme:) har ikje du nå tøffe bilde fra da du sperra vein på smøla dem kan prøv se på å da? jo har da det, kanskje litt dårlig kvalitet. men dere kan jo se hva dere får til dere som orker:) va d nånn som sa flatt landskap? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 for jeg komme med litt forbedring/endingsforslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Regner med det er er muren du vil ha grå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johan-is Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 takk takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Regner med det er er muren du vil ha grå igjen? hehe... og skyggen... kanskej ikke helt grått, men litt mindre blått men det var tøft lell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 E lika blått.. Neida, jeg syns fargen på bilen var så fin, og kunne styra litt lenger med den muren osv, lagd egen layer og bladibla, men tror jeg skal legge meg nå, så bare slengte ut ett;) Skal se om jeg ikke får retta på det i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 hvordfor har du da ikke blå bil? ja, fargen er lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Holy shit.. her ble det kunst gitt.. Jeg kaller det "blå bil i solnedgang på taket av stor bygning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 hvordfor har du da ikke blå bil? ja, fargen er lekker! 9 av 10 tskjorter jeg har er blååååå.. Blått blått blått Bilen er ikke blå fordi jeg liker originalt også da.. Syns det gir bedre "flow" i ya know what AI mean!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Hmmm, når begynte den personen som redigerer bilder å ha grunn til å sette navn på bildene? Særlig når de ikke takler å la fotografen sitt navn stå på sine egne bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå