///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 noen som gidder å gjøre no , dårlige bilder , men hadde ikke noe annet her på mobilen akkuratt nå sikker på at det ene bildet ikke er redigert? var veldig mye farger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Lenge siden sist nå.. en rask photoshop Og jeg sitter med en koloss av en crt-skjerm.. lurer bare på om det så greit ut. Hvis ikke må jeg finjustere den forresten flott og se at tråden lever og ble en stor suksess ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 satt å tegnet litt på paint her ista... syntes det ble et veldig likt bildet til frode hahah Filterwhore! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Filterwhore! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Noen som vil prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 jeg vil ikke... dårlig kvalitet, og lite å skulle arbeide med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 da skal du lett få slippe ///Mysild. Takker og bukker muffins:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 da skal du lett få slippe ///Mysild. hahah men har du noen andre, så kan jeg fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 kunne gjerne tengt meg: gule fromtlykter, gull-felger, bedre kontraster og shadowline detaljer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Noen som vil gjøre noe sprøtt me disse da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 da skal du lett få slippe ///Mysild. hahah men har du noen andre, så kan jeg fikse det kommer til helga når jeg kommer hjem og får vaska bilen:) rått JonasD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå