bmwbabe5er Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 noen bilder av bilen min og fra jeg satt på stylinga... med den nye stylinga og felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 fra mantorp juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Velkommen til bimmers og fin E39 kult at du gikk for no annet enn m-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Er det ikke E60 M5 fanger? Var litt morro vri på E39, stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Nice 5`er.Er det kerscher fronten eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 jo det er E60 styling fra Kerscher. får den på GS. var litt skeptisk til denne stylinga men liker den bedre for hver gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Så meget bra ut dette Hvilke felger? Dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Velkommen til bimmers og fin E39 kult at du gikk for no annet enn m-plast hei hei... takker... er ikke så glad i den m stylinga jeg... syntes den ser så orginal ut da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Velkommen til Bimmers . Pen E39 dette, og liker den Kerscher fronten, litt mer skeptisk til skjørt og bakfanger. Men er godt at ikke alle monterer M stylig også vel . Kansje få senket den litt mer etterhvert og få på M speil? . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 det er kercher stylinga ja... fra gs... den falt i smak for meg kan man si... må si tusen takk til alle de hyggelige komentarene... felgene er 18" 235/40 forran 255/35 bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Velkommen til Bimmers .Pen E39 dette, og liker den Kerscher fronten, litt mer skeptisk til skjørt og bakfanger. Men er godt at ikke alle monterer M stylig også vel . Kansje få senket den litt mer etterhvert og få på M speil? . tusen takk... det som fikk meg til å velge kerscher var først og fremst skjørtene tror jeg... heheh... syntes de var utrolig kule... bakfangeren kunne vært litt kulere men syntes det ble bra alikevel jeg... har tenkt litt på å senke den, men nå bor jeg et sted hvor det er mye grusveier og dritt, så tror det blir litt dumt å senke den noe mer... den er litt senka fra før... og allerede nå så slår jeg nedi rundt omkring... men vi får se hva det blir til... hadde vært greit om den var litt stivere da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Ikke det at den ser så høy ut, mener bare at den hadde kledd enda litt mer senk . Du får pumpe ut flere bilder etterhvert, innvendig & utvendig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Tøff femmer, morsomt å se noe annet enn m pakka faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Rå E39! Bra med litt anna enn M-plast også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbabe5er Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 heheh tusen takk! deilig å høre at folk syntes det ble kult da... =) hadde nok vært kulere om den var litt lavere ja... vi får se hva det blir til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå