Ola. Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Driver å leter etter jobbmulighet offshore, å lurer i den forbindelse på hvor mange her inne som jobber på plattform/flyter/supply her inne på bimmers Jeg har sikk. kurs iboks nå, å leter hardt etter elektriker jobb (fagbrev grL i 10 år nå), eller egentlig nesten hvilken jobb som helst der ute for å få en fot inne i miljøet Så, hvor jobber du, og litt om jobben din f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Tulletråd materiale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Med elektrikerfagbrev kreves det bare 1 og et halvt år som "lærling" for å bli signalmontør. En signalmontør er MEGET attraktiv, du er sikret jobb. Spennende og morsom hverdag også, variert jobb. Ikke bare banking av kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Denne tråden bør vel bli stengt temmelig fort... Dette er ett bmw forum, med en viss toleranse for andre bil og motor emner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Seriøst, beklager om jeg fremstår som frekk nå, men kan dere "jalla moderatorer" la være og klage? Moderator/admin som bestemmer hva som passer inn i de forskjellige forum delene.. Gi heller et produktivt svar som kanskje kan hjelpe trådstarter, istede for og klage.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Seriøst, beklager om jeg fremstår som frekk nå, men kan dere "jalla moderatorer" la være og klage? "Jallamoderatorer" er som regel en av styrkene til et forum som dette - der dedikerte brukere reagerer og veileder - ofte lenge før de "ordentlige" moderatorene har anledning til å reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Seriøst, beklager om jeg fremstår som frekk nå, men kan dere "jalla moderatorer" la være og klage?Moderator/admin som bestemmer hva som passer inn i de forskjellige forum delene.. Gi heller et produktivt svar som kanskje kan hjelpe trådstarter, istede for og klage.. Så det du sier er at det er bare for alle her å starte hvilke som helst tråder uansett tema, så får moderatorene slette de ettervært.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Når en fyr kan sitte her inne å skrive opp å ned om at dama var utro imot han, så må vel jeg kunne spørre om noen av brukerne her jobber offshore?!??? DRIT i å les tråden, om det har så mye å si for deg/dere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Seriøst, beklager om jeg fremstår som frekk nå, men kan dere "jalla moderatorer" la være og klage? "Jallamoderatorer" er som regel en av styrkene til et forum som dette - der dedikerte brukere reagerer og veileder - ofte lenge før de "ordentlige" moderatorene har anledning til å reagere. De fleste av de samler post antall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Seriøst, beklager om jeg fremstår som frekk nå, men kan dere "jalla moderatorer" la være og klage?Moderator/admin som bestemmer hva som passer inn i de forskjellige forum delene.. Gi heller et produktivt svar som kanskje kan hjelpe trådstarter, istede for og klage.. Moderator/admin har vel ikke sett tråden enda tenker jeg, men er vel ikke store tvilen om at denne tråden vil bli stengt så fort den blir oppdaget. Poenget med mitt tidligere innlegg er det at hvorfor skal folk starte slike innlegg her på forumet? det er ett bmw forum, med en viss toleranse for andre emner innenfor samme gren. Slike temaer som dette hører hjemme på f.eks www.diskusjon.no, ikke her på bimmers... Manger her på forumet som ser ut til å ha ett problem med det at det er ett bilforum, ikke ett forum der man kan diskutere diverse saker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Jævla til klaging her da.. Er vel mange andre tråder her som inneholder masse annet en bilrelaterte emner. F.eks blitt pappa, dama vært utro+++ Dem er da der enda. Hvis det er så jævlig så ikke gidd å gå inn på tråden engang da. La moderator ordne opp iallefall, istedet for å skrive hva som "burde" bli flytta eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Når en fyr kan sitte her inne å skrive opp å ned om at dama var utro imot han, så må vel jeg kunne spørre om noen av brukerne her jobber offshore?!???DRIT i å les tråden, om det har så mye å si for deg/dere! Du har et interessant poeng i hvordan et OT-tema tillates men ikke et annet. Men basert på mitt inntrykk av moderatorene, tror jeg du kommer ganske kort med argumentering basert på store bokstaver og fire spørsmålstegn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Jævla til klaging her da.. Er vel mange andre tråder her som inneholder masse annet en bilrelaterte emner.F.eks blitt pappa, dama vært utro+++ Dem er da der enda. Hvis det er så jævlig så ikke gidd å gå inn på tråden engang da. La moderator ordne opp iallefall, istedet for å skrive hva som "burde" bli flytta eller ikke. Er enig med deg i det at det er en tråd her og der som ikke hører hjemme her på forumet, men som moderator tillater. Fredrik ga en forklaring i en eller annen ot tråd for en liten stund tilbake angående hvorfor denne "utro" tråden har fått lov til å fortsette. Husker ikke helt når den var startet, men det var vel i begynnelsen av 2005? På den tiden var det betraktelig mindre aktivitet her på forumet, dermed var slike tråder mer akseptert enn hva det er i dag for å holde aktiviteten oppe. Personlig syns jeg dette forumet er strålende, og jeg bruker mange timer her inne i uken. Om det gjør meg til en "post samler" så får det så bare være, tar meg ikke nær av slike komentarer desverre. Det som gjør dette forumet til ett bra forum i mine øyne, er rett og slett det at det er ett rent bmw forum, ikke ett "alt-mulig-rart-forum"... Mvh "jallamoderator" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 La moderator ordne opp iallefall, istedet for å skrive hva som "burde" bli flytta eller ikke. Og er det særlig tvil om hva moderator vil gjøre? Strengt tatt mener jeg at utstrakt stenging av tråder grenser til barnehagementalitet overfor hva som burde være voksne og ansvarlige mennesker. Skal man imidlertid kunne unngå nødvendigheten av en slik praksis, er man avhengig av veiledning og råd fra andre forumbrukere, slik som gitt av Deep Dish og S.Arnesen i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Du bør kanskje ha brøn og borekurs hvis du skal offshore se www.offshore1.no eller www.boreskolen.no Nok om det denne tråden har svært lite eller ingenting med bil og gjøre å må derfor stenges.. Hvis du steffenM2 mener denne tråden er mer relevant en sevenord sin tråd om en stjålet bil, bør du gå i deg selv å tenke litt over hva som har med bil og gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå