DaggEn Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 SOLGT Skal selge orginalt Vorstëiner carbonpanser til e46 m3 (passer coupe med litt småjustering av skjermene) Panseret er nytt i eske og aldri åpnet. Jeg betalte kr 21.067,- inkl frakt og mva for panser. Dette er fullcarbonutgaven fra Vorstëiner. Den dyreste de har. Kom med bud.
Bernt Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Hei, Lekkert panser. Kan du fortelle mer om disse justeringene av skjermene? Er det grunnen til at du selger?
S.Arnesen Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Hei,Lekkert panser. Kan du fortelle mer om disse justeringene av skjermene? Er det grunnen til at du selger? Om ikke trådstarter har noe imot det, så kan jeg gi en liten forklaring på hva som menes med jsutering av skjermer. Setter man ett m3 panser på en coupe, vil det bli en liten glippe mellom skjerm og panser, da m3 skjermene buer litt høyere på en måte. På en coupe må man da justere skjermene opp littegrann for å få bort denne glippen. Dette er ikke den største jobben å begi seg ut på, men krever litt tolmodighet... Er manger her på forumet som har gjort dette, og resultatet har blitt veldig bra.... jeg skal gjøre det samme på nyåret, da jeg har ett m3 panser stående i garasjen
DaggEn Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Takk for svar S.arnesen. Bernt: Nei panseret selges pga at m3'en er solgt.
j_b Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 hei, er den full carbon eller halv carbon panser eller bare carbon på grillen? det er 3 forskjellige typer panser fra vorsteiner vettu...
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Dette panseret er så griserått at jeg ler....
DaggEn Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 hei,er den full carbon eller halv carbon panser eller bare carbon på grillen? det er 3 forskjellige typer panser fra vorsteiner vettu... Det er double sided dvs at det er fullcarbon aka det dyreste de har
MrElg Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 legger inn bud på 8000,- Får jeg gamlepanseret ditt billig da eller? hehe
DaggEn Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Ingen som vil ha fett panser til e46'en sin? Dette panseret forandrer utseende på bilen totalt !!
PenguiN- Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 vil ikke ødelgge. men informere deg. koster jo 5000,- for samme panser (sikkert ikke så bra kvalitet og ikke samme merke) på gsbildeler..kanskje derfor det er mange som synes at det blir dyrt å betale 10 000,- for noe di fleste av oss (som ikke har m3) må justere på og som ikke har særlig merkbar kvalitets forskjel for ola nordmann?
DaggEn Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 vil ikke ødelgge. men informere deg. koster jo 5000,- for samme panser (sikkert ikke så bra kvalitet og ikke samme merke) på gsbildeler..kanskje derfor det er mange som synes at det blir dyrt å betale 10 000,- for noe di fleste av oss (som ikke har m3) må justere på og som ikke har særlig merkbar kvalitets forskjel for ola nordmann? Man får det man betaler for. Kvalitet, finnish og utseende er merkbart bedre på Vorstëiner sine deler. Vorstëiner lager bla annet carbondelene til Ferrari Scuderia noe jeg mener tyder på kvalitet. Passformen på dette panseret er 100 % i motsetning til det på gs. Har vært borti luken som gs selger og den trenger skrekkelig mye tilpassing. For meg var det veldig viktig at rillene på panseret var slik som på Vorstëinerpanseret og ikkje fler og mindre som på f.eks gs sitt. Utformingen på luftinntaket er også anderledes. Men men.. Folk velger selv..
Anbefalte innlegg