Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blei vel enda vanskeligere å godkjenne ombygginger enn 2008.. Da blir det nok så og si umulig.. Men det er vel kun for f eks e30 med m5 motor, e36 med v12 osv?

Tror det fortsatt går ann å godkjenne f eks 320 til 325 osv..

Men vet ikke noe altså, bare det jeg har hørt..

Skrevet

Går ikke an å forby det, må jo være love å kunne bygge om biler, er jo mange praktiske årsaker som kan legges til grunne der hvor det er nødvendig med ombygging..

Syns de begynner i HELT feil ende med å prøve å pålegge restriksjoner på ungdoms bilbruk.. Men det er en helt annen diskusjon.. Når det gjelder trådstarters tema venter jeg i spenning..

Skrevet

Var på bavaria iste og hørte at det kanskje skal bli umulig å godkjenne.

De sa også at bmw har sluttet helt å gi papirer på slikt! :(

Skal prøve å finne det ut helt sikkert

Skrevet

Skal prøve å finne det ut helt sikkert

såvidt jeg har skjønt så er det elnge siden bmw har gitt ut papirer.

så derfor begrenses hk stort sett til det meste som det aktuelle karroseriet har blitt levert med.

jeg skal selv godkjenne en e30 323 med turbo, men da blir det å godkjenne med hk til enten 325 eller m3\alpina e30, spørs hva jeg får tak i.

Skrevet
Syns de begynner i HELT feil ende med å prøve å pålegge restriksjoner på ungdoms bilbruk.. Men det er en helt annen diskusjon..

Dette er vel en del av selve hovedtemaet: Norske politikere mener flotte biler er nødvendig jåleri, og siden disse ikke kan forbys, utstyres de med astronomiske avgifter. Ombygging av biler blir derfor sett på som en måte å jukse seg til flotte biler ved å omgå avgiftssperren politikerne har satt opp. Som et resultat ser vi at det stadig settes nye begrensninger i å kunne lovlig bygge om biler. :roll:

Skrevet

Det sluttet BMW med på 90-tallet en gang.

Skrevet
Syns de begynner i HELT feil ende med å prøve å pålegge restriksjoner på ungdoms bilbruk.. Men det er en helt annen diskusjon..

Dette er vel en del av selve hovedtemaet: Norske politikere mener flotte biler er nødvendig jåleri, og siden disse ikke kan forbys, utstyres de med astronomiske avgifter. Ombygging av biler blir derfor sett på som en måte å jukse seg til flotte biler ved å omgå avgiftssperren politikerne har satt opp. Som et resultat ser vi at det stadig settes nye begrensninger i å kunne lovlig bygge om biler. :roll:

Her er vi helt enige..

Skrevet
Lurer på om det er lurt å sende in papirer på ombygging nå før det blir umulig.

Hvor høyt kan man gå med en 520? opp til 530?

man kan vel gå helt til m5... samme karroseriet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...