PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Har lenge villet gjort noe med bilen..men pengene strekker sjeldent til etter alt er betalt og øl kjøpt inn Men i dag dro jeg og J.Hofstad til Biltema og torshov. Der inne brukte vi tilsammen 300,- og for den prisen fikk vi: Led pærer kupè lys forann. Led pærer kupè lys bak. Led pærer bagasjeroms belysning. Led pærer skiltlys. Chrome blinklys pærer bak (glemte å kjøpe forann) Poenget var ikke at det kanskje fåes billigere noen andre steder. Men at det var billige mods i forhold til resultat og at det tok 15 minutt og bytte alle pærene er alltid velkommen! Det hører med til tråden at jeg synes min bil (pga fargen og diskrè styling) passer godt til dette da det gjør at bilen ser nyere ut. MEN jeg tror at det fort kan bli harry(ere) på feks en gammel sliten E30 eller liknende.. her er noen før og etter bilder For noen er dette kanskje OLD NEWS. Men ville bare vise at for 300,- synes jeg at jeg gjorde en stor forskjell Takk til Hofstad som aldri er vond å be når man trenger litt veiledning,synsing eller godt selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Vart stili detta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 jeg har crome pærer i blinklys. ikke like dine da mine er helt blanke og ikke regnbuefargede. og skiltlysene har jeg også led. alt dette ble feil på EU kontroll. retningslys feil farge. ALLE. 2er feil. skilt lys feil farge 1er feil. så jeg annbefaler deg å bytte før EU kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 har alle pærene liggende i fall noen finner det for godt å pirke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Mulig det ser bedre ut i virkeligheten, men de skiltlysene så litt harry ut, spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 er uansett bedre enn di gule lysene som peker på skiltet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Tja, vet om bedre ting å bruke 300 kr på. Dessuten blir jo bilen din avskiltet lenge før du skal på EU-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Jeg har de pærene med litt blåskjær i blinklysa foran, det synes jeg ser veldig bra ut. Bak er det ikke noe spesielt fin effekt, men mye bedre enn oransje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 De skiltlysa der var like ille som spylerdyser med blå LEDs... Håper det ser mindre harry ut i virkeligheten. jeg har crome pærer i blinklys. ikke like dine da mine er helt blanke og ikke regnbuefargede. og skiltlysene har jeg også led. alt dette ble feil på EU kontroll. retningslys feil farge. ALLE. 2er feil. skilt lys feil farge 1er feil. så jeg annbefaler deg å bytte før EU kontroll. Så lenge det blinker riktig farge er det ett fett hvilken farge pærene har når de er av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 sant det gunnar.. så lenge pærene blinker oransje, så har det ingen betydning hvilken farge de er når de ikke er tent... foresten.. de blinklyspærene som trådstarter hadde byttet til står i orginalt på nyere BMW`er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Mulig det ser bedre ut i virkeligheten, men de skiltlysene så litt harry ut, spør du meg. gjør vel igrunnen ikke det... harry de bak... men resten ble fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 jeg har crome pærer i blinklys. ikke like dine da mine er helt blanke og ikke regnbuefargede. og skiltlysene har jeg også led. alt dette ble feil på EU kontroll. retningslys feil farge. ALLE. 2er feil. skilt lys feil farge 1er feil. så jeg annbefaler deg å bytte før EU kontroll. Jeg har hatt litt forskjellig...først Diadem fra Osram på forrige E36, fikk ingen feil på EU. Nå har jeg Philips sine Silvervision, som jeg synes er penere, da de er helkrom. Fikk heller ingen feil på de nå i juli på EU. Så hva han kontrolløren som gikk over bilen din har fått i seg, er ikke lett å si... Så lenge LED skiltlysene ikke lyser blått, kunen jeg tenkt med de selv. Helt hvitt lys er pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Skiltlyset vil jeg ha dårligst mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Skiltlyset vil jeg ha dårligst mulig.. Støtter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 blinklysene mine forran er noe overkant orange. kjøpt hos BS. de bak er kjøpt hos thansen eller no sånn i danmar. skiltlysene mine er ikke så blå som de på bildene her ser ut som. jeg syns det er penere enn gule glødepærer. led lysene passer bedre med alt annet av lys på bilen som er xenon og hvite angeleyes. og min teori om feilen på EU-Kontrollen er at de skulle tjene mer penger på meg. jeg byttet kun blinklys pærene forran da jeg kunne være delvis enig i at de var noe mørke. mørke orange er de kanskje. men de er da fortsatt ikke feil farge mener jeg. men byttet ingen andre blinklys. og bilen ble godkjent på etterkontrollen. de syns de bak lyste for svakt. men jeg sa da at de fortsatt er riktig farge samme hvor sterkt de lyser. jeg skal jo ikke lyse opp veien med blinklysene. og det er ikke noe problem og se de lysene blinke. så bilen ble godkjent og jeg ble 242 kr fattigere for at idioten brukte 30 sek på og se på lysene mine og godkjenne noe som ikke var endret siden første kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå