sammigun Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Jeg vil se dem! Er det noen som har en billett eller gjerne 2 til overs???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Bare gløm de sammy,e ikkje musikk for deg detta,kjøp deg the best off a-ha du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Hehehe, morroklumpen Må jo få med meg gutta når de omsider er i landet.... Anyone???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2008 Lever fortsatt i håpet om at noen har en, eller helst 2 billetter formye..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Jeg vil bare bemerke at hvis noen har til Sammigun, så bør de ha til meg også. For her vil jeg være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Fikk høre i dag at AC/DC skal ha en til konsert i norge i sommer på valle hovin, det blir lagt ut 40000 billetter på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Da må du være villig til å betale.. En på jobben sendte mail til en som hadde ute to billetter på finn.no. Han hadde bud på 5500kr pr stk og han ville ikke selge de enda. Kammeraten hans hadde solgt to billetter for 8000kr pr stk 2 dager etter at billettene var lagt ut for salg.. Jeg har to billetter, men de skal ikke selges.. Hvis du er villig til å gi 8000kr pr stk skal jeg selvfølgelig tenke på det.. Prisene er syke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 http://www.aftenbladet.no/underholdning ... ommer.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2008 Og takk til Tommy for den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er sjefen idag! Så dere som skal ha 8000 og verre for papirlappen, dere kan dra di pepper'n gror håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 tenk at noen er villig og gi 8k for en konsert greit og være stor fan av de men det må være måte på!nesten man skulle kjøpt konsert biletter og solgt videre til blod pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Desember 12, 2008 Share Skrevet Desember 12, 2008 Jeg har en billett som jeg kan avse om prisen er bra nok - forventer ikke 5000,- bare så det er sagt. Inng. D3 - Sparebank 1, felt H rad 21 sete XX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Jeg har en billett som jeg kan avse om prisen er bra nok - forventer ikke 5000,- bare så det er sagt.Inng. D3 - Sparebank 1, felt H rad 21 sete XX PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2008 Jeg fikk tak i da.... Mer enn nok, faktisk! Så da blir det AC/DC den 15.juni..... Rene julekvelden, dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå