Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fikk jeg en ny belg i posten, så nå skal jeg ut å skru :wink: Den andre er det fullt av hull i, limet er den også.. Falsk luft er ikke bra! :?

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da fikk vi endelig fiksa lyden! Takk til Marius (mSkogly) :D

Kjøpte inn 2 sikringer for den ene sikringen på venstre forterker var brent opp! Justerte lyden litt og fant ledningene fra forterkeren også til subben, som lå under dashbordet, gjemt :wink: Herlig :D

Nye belgen:

14io2f6.jpg

Blir shiny her også :P

25kloow.jpg

Leppa:

13yl9a8.jpg

359frq1.jpg

Marius :wink:

6522i8.jpg

Her testa vi ut om det kom lyd fra subben, og jaggu gjorde det det når Marius kom! :D

288qqvt.jpg

Slik får den bare stå inntil videre:

dow2eb.jpg

Skrevet

Felgene er 8.5 foran og 10 bak. Senken vet jeg ikke, sikkert noen på forumet som kan se det :wink:

Skrevet

Jepp! Joda, gikk bra det! Vi skrudde ut den ene forsterkeren og merka fort at sikringa var helt oppbrent! Så etter det lyste begge forsterkerene. Så var det bare å finne ledningene fra forsterkeren som gikk til spilleren :wink:

Skrevet
Ser bra ut detta, men hvor har du gjort av høyre bakfelg??

Hehe, den står i garasjen. Venter bare på en bra deal på et dekk nå så skal den på :wink: Koster litt for Toyo Proxes også :P

Dekkonline.com har billige Toyo dekk.

Skrevet

Blir ikke gjort så mye nå for tiden, venter bare på felgen som kommer om ca 6 dager. Så den blir montert så fort som mulig :wink: For tiden så går jeg over bilen og vasker alle deler, dekk, felger, bensin lokket/hullet, interiøet og litt motorn :)

Men nå gleder jeg meg til treff! :D

Skrevet

Da fikk jeg pussa litt på Is Leppa. Skal trolig nok grunnes og kanskje lakkeres i morra. Og i morra får jeg felgen. Ellers ikke noe stort på gang enda. Venter bare på å få fiksa clutchen :wink:

Skrevet

Da har jeg lakka ferdig Is-leppa. Kommer bilder i morra, skal ut og vaske den å få noen bilder i sola :wink:

Fikk ikke felgen forresten. Surt, må nok vente et par uker nok en gang :x:P

Skrevet

Bilen din var jo utrolig pen, og ser ut til og bli dullet godt med! ;)

Var innom Sunndalsøra og vaska bilen min hos Jonas og så litt på E30'en hans før jeg dro videre til Molde :P

Stå på videre, blir gromt dette da du får lappen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...