JonasD Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Da fikk jeg en ny belg i posten, så nå skal jeg ut å skru Den andre er det fullt av hull i, limet er den også.. Falsk luft er ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Da fikk vi endelig fiksa lyden! Takk til Marius (mSkogly) Kjøpte inn 2 sikringer for den ene sikringen på venstre forterker var brent opp! Justerte lyden litt og fant ledningene fra forterkeren også til subben, som lå under dashbordet, gjemt Herlig Nye belgen: Blir shiny her også Leppa: Marius Her testa vi ut om det kom lyd fra subben, og jaggu gjorde det det når Marius kom! Slik får den bare stå inntil videre: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Hvor breie felger har du, og hvor mye er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Felgene er 8.5 foran og 10 bak. Senken vet jeg ikke, sikkert noen på forumet som kan se det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Fått fiksa anlegget nå? Sikker stas;) Det gikk bra å koble opp? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Jepp! Joda, gikk bra det! Vi skrudde ut den ene forsterkeren og merka fort at sikringa var helt oppbrent! Så etter det lyste begge forsterkerene. Så var det bare å finne ledningene fra forsterkeren som gikk til spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Ser bra ut detta, men hvor har du gjort av høyre bakfelg?? Hehe, den står i garasjen. Venter bare på en bra deal på et dekk nå så skal den på Koster litt for Toyo Proxes også Dekkonline.com har billige Toyo dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Tja, får felgen med dekk om litt under 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Blir ikke gjort så mye nå for tiden, venter bare på felgen som kommer om ca 6 dager. Så den blir montert så fort som mulig For tiden så går jeg over bilen og vasker alle deler, dekk, felger, bensin lokket/hullet, interiøet og litt motorn Men nå gleder jeg meg til treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Fått bestilt et par skruer til Brock felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 22, 2009 Share Skrevet April 22, 2009 Hvor gammel er du, egentlig? Hvor mye måtte du ut med for bilen, om jeg tør spørre? Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 22, 2009 Forfatter Share Skrevet April 22, 2009 Takk, jeg er fortsatt 16 år Og prisen er fortsatt hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 28, 2009 Forfatter Share Skrevet April 28, 2009 Da fikk jeg pussa litt på Is Leppa. Skal trolig nok grunnes og kanskje lakkeres i morra. Og i morra får jeg felgen. Ellers ikke noe stort på gang enda. Venter bare på å få fiksa clutchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Da har jeg lakka ferdig Is-leppa. Kommer bilder i morra, skal ut og vaske den å få noen bilder i sola Fikk ikke felgen forresten. Surt, må nok vente et par uker nok en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Bilen din var jo utrolig pen, og ser ut til og bli dullet godt med! Var innom Sunndalsøra og vaska bilen min hos Jonas og så litt på E30'en hans før jeg dro videre til Molde Stå på videre, blir gromt dette da du får lappen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå