JonasD Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Heisann! Jeg heter Jonas og er 16 år, tenkte jeg skulle lage en tråd om min E30 325. Bilen var en 318, men er fullt ombygd til 325. Bilen har stått ute i et år, selv om bilen har stått så lenge, var bilen overraskende tørr. Men pga, et år ute, skal vi i strippe bilen. Clutchen og handbrekket er gåen, men som skal fikses til våren. Ellers skal bilen vaskes inn og ut. Motorrommet er ganske skittent nå, men som skal også vaskes godt. Håper på å få denne bilen så støken som mulig.. Her er en liten liste over bilen: Planen for 2010-11, er å få bilen godkjent ombygd! Og få skilter Bilen skal til TW Bilpleie for FULL shining, fra topp til tå (gjort, se 4 første bilder) X= gjort/montert Utseende: Brilliantrot 308 Sota tåkelys og blinklys IS-Leppe M3 speil Brock B1 felger, Godkjent 17 tommer. (bak)245/35-17, 215/40-17 (fram) Sorte DE hovedlykter Godkjent senkesett (Jamex) Monovisker MHW baklykter Originale Rieger Sideskjørt ++ Interiør: Custom M3 seter i rød og svart (strøkent!) M-Tech 1 ratt M-Tech mattesett M-Tech pedaler Sony stereo Blaupunkt Velocity anlegg i dører Blaupunkt Velocity delefilter (4x) 2x Audio Tech forsterkere Pioneer 1000w sub i bagasje Motor/drivverk: 2.5 L, M20 B25 Greenfilter Supersprint effektanlegg Stabstag GS Performance Shortshift Grenrør (under montering) Diffbrems (3.91 utv.) Understell: Senk, Jamex 40/40 (Godkjent) Powerflex foringer Nye bremser rundt om hele bilen Planer: 2009: M20 kobling clutch (X) Toyo proxes dekk bak (X) Veldig god steem motorvask (X) Vår-shining (X) Fikse diverse teknisk (delvis-X) Fikse anlegg (X) Karbon BMW emblem (X) Av med øyelokk (X) 2010 Ny diff (regner med det blir 3.91) (X) Nye bremseklosser foran Pakninger til oljefilter (X) Nye tennplugger Toppdekselspakning (X) Grenrør (under montering) Enda et nytt anlegg? 2-10" Nytt eksosoppheng (X) Sveise eksos (X) Nye bremseskiver bak (X) Nye bremseklosser bak (X) Nye umbraco skruer til bremseskiver (X) Nye lister (X) 2011 Ny senk? Nye felger? Planer Interiør: Shining (X) Mattesett M Tech (X) M-Tech 1 ratt (X) M-Tech pedaler (X) Loggbok, papirer (X) Slik ser den ut nå: ----------------------------- Fra 2008: Bilder av bilen da vi hentet den: Beklager for dårlig mobilkamera, skal ordnes bedre kamera..! Lite bilde av reservedekket: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Du bor vel ikke tilfeldigvis på sunndalsøra? Så en bil som var utrolig lik denne utom et hus der, men to eller flere som sto å holdt på med den. Bilen ved siden er en Porsche 928? Jeg satt på en grønn mercedes c-klasse uten bakfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Det stemmer godt det ja! Så en grønn mercedes som kjørte forbi ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Kult det da.. Ska nedover igjen på søndagen, og skal være til torsdag, så kansje jeg stikker bortover å ser på den en dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Det kan du gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Dagens økt: Ribbet bilen inni, skal ta av golvteppe. Men nå skal den tørkes.. Avkobling av setevarmere osv.. Da var setene kommet inn i huset for hard skrubbing og tørking: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Noen som vet noen sider der jeg finner noe bmw emblemer, deler osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 http://www.koed.no http://www.gsbildeler.no Rå bil forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Takk Takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Kult prosjekt, er 15 jeg også, må få skaffet meg bil snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Kult prosjekt, er 15 jeg også, må få skaffet meg bil snart. Takker! Ja, du må satse på det vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 Liten update Har nå satt en liten varmeovn inni bilen slik at den skal få tørkes. Og kjøpt inn ny presenning til bilen siden den andre blåste vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 En heldig 15 åring må jeg si! Veldig fin bil. E30 passer bra i rødt. Lykke til videre, og ta det pent når du får lappen. (Før også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Ser ut som en flott bil! Veldig bra utgangspunkt, tror dette blir en knall førstegangsbil, cab er aldri feil De setene var forresten snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 En heldig 15 åring må jeg si!Veldig fin bil. E30 passer bra i rødt. Lykke til videre, og ta det pent når du får lappen. (Før også ) Takker! hehe, ja må få den startet først. Fått taki et porsche batteri, som står til lading nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå