Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig pen bil Jonas, har ikke fulgt med no særlig på tråden sidwn min post på side en, men fortjener uansett skryt! Hadde vært rått og få opplevd denne live en dag :D var du fått lappen

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Helt utrolig pen bil Jonas, har ikke fulgt med no særlig på tråden sidwn min post på side en, men fortjener uansett skryt! Hadde vært rått og få opplevd denne live en dag :D var du fått lappen

Hehe, takk for det, hyggelig å høre! :)

Er nok noen mnd til jeg får lappen, men har større planer for bilen da 8)

Skrevet

Takk for det, strøken er den nok ikke, men er relativt bra i lakken for å være 19 år gammel original lakk :)

Skrevet

Mottok pakka fra Meguiars i dag, tok lang tid, nærmest 3,5 uker.

20z6u87.jpg

Første vask etter kjøring :)

Brukte NXT Car Wash

Two bucket method

Meguiars Wash Mitt

Tørkehandkle

Meguiars Tire Shine

989idi.jpg

2yu0ra9.jpg

35naus9.jpg

2vwepdw.jpg

Skrevet

NXT Car Wash, er sterk mot lsp'n din. Så du trenger ikke bruke mye av den. Men det vet du sikkert alt...

Bruker du også avfettning før du vasker, så får du bort en del dritt før du bruker mitten også.

Skrevet
NXT Car Wash, er sterk mot lsp'n din. Så du trenger ikke bruke mye av den. Men det vet du sikkert alt...

Bruker du også avfettning før du vasker, så får du bort en del dritt før du bruker mitten også.

Vet det, men skal prøve ut en ny voks på bilen som blir kjøpt inn snart :) Var faktisk ikke noe dritt på mitten når bilen var ferdig vasket. Har tenkt å begynne på nytt med claying og lakkrens, så polish og voks :)

Skrevet

Begynte dagen med å vaske hjulbuene med avfetting og HT. Ble litt forskjell, men skal gå over en runde til og gå over med Chemical Guys Bare Bones, når pakken fra England kommer :)

Fant også ut at jeg hadde en helt ny biltema poleringsmaskin som ikke var brukt :lol: Gikk rundt bilen og så at bagasjeluken hadde mye swirls og småriper, så fant frem clayen og clayet halve luka, deretter gikk jeg over med ScratchX med maskin 3x ganger. Tilslutt en to ganger med MG Crystal Polish :) Gjorde ferdig hele bakluka og gjorde samme prosessen med panseret :)

Veldig vanskelig å se på bilder, så dette må oppleves irl for å se bra ut :P

Før spyling:

316l0m1.jpg

Etter, ikke lagt på noe som helst produkt:

35kiesz.jpg

Swirls:

255rh38.jpg

9tomjk.jpg

Etter claying på bakluken:

3027trb.jpg

255iftf.jpg

VELDIG vanskelig å se på bildene, men,men.. Her er det venstre siden som er pleiet: (Fjernet maskiningsteipen)

nq5y5z.jpg

11t4fp3.jpg

Begynte på panseret:

paxjr.jpg

Result:

23ws22o.jpg

124uejp.jpg

wiu4ph.jpg

2czzew2.jpg

Og ja, det er refleksjon fra skyer og sol, ikke polish :P

oavr5t.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...