Martin-D Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 Helt utrolig pen bil Jonas, har ikke fulgt med no særlig på tråden sidwn min post på side en, men fortjener uansett skryt! Hadde vært rått og få opplevd denne live en dag var du fått lappen
JonasD Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Helt utrolig pen bil Jonas, har ikke fulgt med no særlig på tråden sidwn min post på side en, men fortjener uansett skryt! Hadde vært rått og få opplevd denne live en dag var du fått lappen Hehe, takk for det, hyggelig å høre! Er nok noen mnd til jeg får lappen, men har større planer for bilen da
bergeee Skrevet Mai 2, 2010 Skrevet Mai 2, 2010 veldig strøken bil du har jonas:) men jeg ville bytte sideskjørter og bakfanger:P dritt kult interiør og!
JonasD Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Takk for det, strøken er den nok ikke, men er relativt bra i lakken for å være 19 år gammel original lakk
JonasD Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Skrevet Mai 4, 2010 Mottok pakka fra Meguiars i dag, tok lang tid, nærmest 3,5 uker. Første vask etter kjøring Brukte NXT Car Wash Two bucket method Meguiars Wash Mitt Tørkehandkle Meguiars Tire Shine
Citrus Skrevet Mai 8, 2010 Skrevet Mai 8, 2010 NXT Car Wash, er sterk mot lsp'n din. Så du trenger ikke bruke mye av den. Men det vet du sikkert alt... Bruker du også avfettning før du vasker, så får du bort en del dritt før du bruker mitten også.
JonasD Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Skrevet Mai 8, 2010 NXT Car Wash, er sterk mot lsp'n din. Så du trenger ikke bruke mye av den. Men det vet du sikkert alt...Bruker du også avfettning før du vasker, så får du bort en del dritt før du bruker mitten også. Vet det, men skal prøve ut en ny voks på bilen som blir kjøpt inn snart Var faktisk ikke noe dritt på mitten når bilen var ferdig vasket. Har tenkt å begynne på nytt med claying og lakkrens, så polish og voks
winchester Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Kommer jo til å polere vekk hele bilen til slutt du
JonasD Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Skrevet Mai 9, 2010 Begynte dagen med å vaske hjulbuene med avfetting og HT. Ble litt forskjell, men skal gå over en runde til og gå over med Chemical Guys Bare Bones, når pakken fra England kommer Fant også ut at jeg hadde en helt ny biltema poleringsmaskin som ikke var brukt Gikk rundt bilen og så at bagasjeluken hadde mye swirls og småriper, så fant frem clayen og clayet halve luka, deretter gikk jeg over med ScratchX med maskin 3x ganger. Tilslutt en to ganger med MG Crystal Polish Gjorde ferdig hele bakluka og gjorde samme prosessen med panseret Veldig vanskelig å se på bilder, så dette må oppleves irl for å se bra ut Før spyling: Etter, ikke lagt på noe som helst produkt: Swirls: Etter claying på bakluken: VELDIG vanskelig å se på bildene, men,men.. Her er det venstre siden som er pleiet: (Fjernet maskiningsteipen) Begynte på panseret: Result: Og ja, det er refleksjon fra skyer og sol, ikke polish
winchester Skrevet Mai 9, 2010 Skrevet Mai 9, 2010 Haha, var nesten litt kul den refleksjonen på panseret ditt på siste bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå