JonasD Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Skrevet Mai 20, 2010 Kommer du til Fröya på treff ihelga da? Artig å sett bilen din live.. Ser virkelig störken ut.. Må også si at tråden din er veldig motiverende og artig lesning Spesiellt for meg som har e30 cab.. Takk for det! Er ikke strøken, er litt sår rundt bilen, noe som er veldig irriterende! Skal ikke til Frøya nå i helga, men skal dit i Juli en gang
Akmadden Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Sår må det nesten være på en så gammel bil! visses det godt da?
JonasD Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Irl ja, bilder nei Må hellakkeres om det skal bli strøkent
Akmadden Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Detalj friker dere møringer! Hører Larsinnj har planer om å selge e30 sin uten motor.. sure greier!
JonasD Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Det blir vel du også når du får deg bil Han har vel noen planer?
Akmadden Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Har bil, men gidder ikke å gnike på en gammel mercedes da vettu;) Snakka med han endel på 16 mai og jeg sa at han skulle vertfall prøve å gjøre ferdig motor å få den i bilen før han solgte! Tror det blir når han er ferdig med motor og alt, så beholder han bilen!
JonasD Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Begynte dagen med å motta to store pakker fra Posten.. Der det inneholdt: Shinearama Foam Lance - Karcher Standard Fitting (single) Valet Pro Orange Pre-Wash (5L) Shinearama White Bucket with Red Grit Guard (2 items) Meguiar's Ultimate Wash & Wax (1420ml) Meguiar's Deep Pile Microfibre Wash Mitt (single) Chemical Guys Citrus Wash+Gloss (16oz) X2 Chemical Guys Miracle Dryer Microfibre Towel (25x36 inch) Meguiar's Supreme Shine Microfibre Bundle (3 pack) Meguiar's Ultimate Compound (450ml) Meguiar's Ultimate Quik Detailer (650ml) Meguiar's Mirror Glaze #16 Paste Wax Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner (1L) Chemical Guys Bare Bones Undercarriage Spray (16oz) Meguiar's Engine Dressing (450ml) Meguiar's Chemical-Resistant Spray Head X2 Shinearama Empty Spray Bottle - No Label X2 Meguiar's Tyre Dressing Applicator (single) Meguiar's High Tech Applicator Pads (4-pack) Valet Pro Small Dash Brush (single) X2 Meguiar's Slide-Lock Detail Brush (single) Begynte med å blande Bilberry felgrens og Foam Cannon Gjorde så klar HT'en.. Første gang med Foam Cannon, artig! Herlig å kjenne lukta av sitron/appelsin mens en går irundt bilen med Detailing Brush Gikk over alle kroker.. Samme her også.. Gjorde klar bøtta med GritGuard, sammen med Chemical Guys Wash and Gloss og MG Wash Mitt.. Deretter tørket med Chemical Guys Miracle Dryer.. Tid for voks, Meguiars #16.. MG Ultimate Wash and Wax har definitivt den beste lukta! Ferdig, nok en gang mobilbilder..
Martin-D Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Det ble knallbra Har helt tett tak du a? Mitt lekker litt i front
Markus E30 Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Lekkert!! Kan jeg spørre hvor mye du har brukt på produkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå