JonasD Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Fant også ut at "originalhøytalerene" var Velocity også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 hei=) hvert arti å møttes en dag, når det blir trykt å kjør bmw`n min igjen. siden dem er litt like:) jobbe på hydro sjø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 hei=) hvert arti å møttes en dag, når det blir trykt å kjør bmw`n min igjen. siden dem er litt like:) jobbe på hydro sjø. Heisann! Du med den fine og like E30'en ja! Ja det hadde vært kjempe gøy! Fikk sola i Sunndalen i dag, så blir vel ikke alfor lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 jepps ble litt sol i dag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2009 Hvor på Hydro jobber du da? Har vært på visning der og møtte noen lærlinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 dritgrom bil, liker best e30 i cabriolet og noe av de råeste felga man kan få tak i gjør bilen enda bedre.(Brock B1) Stå på og lykke til videre, må ta det forsiktig når du får lappen pga at cab er ikke noe du vil "take" med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 dritgrom bil, liker best e30 i cabriolet og noe av de råeste felga man kan få tak i gjør bilen enda bedre.(Brock B1)Stå på og lykke til videre, må ta det forsiktig når du får lappen pga at cab er ikke noe du vil "take" med. Takk Takk! Ja, tenkt å være forsiktig, vil ikke miste lappen og bil så tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 dritgrom bil, liker best e30 i cabriolet og noe av de råeste felga man kan få tak i gjør bilen enda bedre.(Brock B1)Stå på og lykke til videre, må ta det forsiktig når du får lappen pga at cab er ikke noe du vil "take" med. Takk Takk! Ja, tenkt å være forsiktig, vil ikke miste lappen og bil så tidlig! Bare å passe på ass, jeg mista min cab etter 19 dager i mitt eie skikkelig synd når de bilene blir sendt til høggern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2009 dritgrom bil, liker best e30 i cabriolet og noe av de råeste felga man kan få tak i gjør bilen enda bedre.(Brock B1)Stå på og lykke til videre, må ta det forsiktig når du får lappen pga at cab er ikke noe du vil "take" med. Takk Takk! Ja, tenkt å være forsiktig, vil ikke miste lappen og bil så tidlig! Bare å passe på ass, jeg mista min cab etter 19 dager i mitt eie skikkelig synd når de bilene blir sendt til høggern Yup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 fin bil =) er det lenge til du får lappen ? eler blir 18? såg bare at u var 16 nå du starta tråden, såg ikkje etter kor lenge siden de var =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 fin bil =) er det lenge til du får lappen ? eler blir 18? såg bare at u var 16 nå du starta tråden, såg ikkje etter kor lenge siden de var =) Takk Er 2 år til jeg får lappen ja, men skal kjøre mye i sommer! Du bor vel ikke så langt unna herfra du heller? Vært gøy å møttes i sommer, kanskje på treff og kanskje tatt litt bilder av bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 Fikk gjort litt i dag, slipte vekk rust mellom selve gulvet i bilen og overgangen til baksetene, og fikk lakkert med grunning.. Børstet og slipte den største rusten, ikke ferdig der enda Fikk også et hyggelig besøk av Kevin (kevine30)! Her er da den største rustdritten Må ta et støk med grunning til Fortsettelse følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Da har vi tatt mesteparten av rusten, fortsatt en flekk eller to som skal slipes Grunnet begge av den store rusten. Så nå er det bare tørking og litt sliping og litt grunning og lakk så er det ferdig! Så trolig nok kjøres bilen inn til TW Bilpleie for å rense gulvteppet Slike flekker som skal slipes etterhvert: Har ikke bilder de som er grunnet, kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 har sett det verre enn dette på e30 men er bare og ta det før det bli huller. bruker du syre grunning på det etter du har slipt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 har sett det verre enn dette på e30 men er bare og ta det før det bli huller. bruker du syre grunning på det etter du har slipt det? Sliper bare og grunner det, så setter på rød lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå