kristianbmw Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 DP 40 du grunner med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Er ikke sikker på den gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Hammerite var det, "rett på rust" Typen ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Bare et tips.. Jeg ville fjernet den presenningen av bilen, før den sliter seg igjennom lakken på hjørner osv.. Blafrende presenning sliter kraftig på lakken, å med den vinden vi har hatt nå om dagene så kan det gå fort.. Har sett det skjedd på flere biler.. Sånn presenning er helst for innendørs lagring, for å holde støv av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Bare et tips.. Jeg ville fjernet den presenningen av bilen, før den sliter seg igjennom lakken på hjørner osv.. Blafrende presenning sliter kraftig på lakken, å med den vinden vi har hatt nå om dagene så kan det gå fort.. Har sett det skjedd på flere biler.. Sånn presenning er helst for innendørs lagring, for å holde støv av bilen.. Hei Ola! Tror jeg må få fjernet den snart ja, har merket at det sliter på lakken.. Var egentig for å beskytte mot vann, men er ikke det beste løsninga Noen tpis da? Lekker inn vann fra taket og har ikke garasje enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Det å bruke vinkelsliper til rustfjerning, samt hammrite kan jeg ikke anbefale... Du kan ta av hammriten i flak etter noen år grunnet silikonen som er i det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Det å bruke vinkelsliper til rustfjerning, samt hammrite kan jeg ikke anbefale... Du kan ta av hammriten i flak etter noen år grunnet silikonen som er i det! Ok, takk for info Har du noen anbefalninger du og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andii2k7 Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 for å beskytte bilen mot vann vil jeg anbefale å kjøpe en portabel garasje på netthandelen .. jeg fikk min portabel garasje for bare 1500 kr der .. funker som FY ! .. hehe .. lett og sette sammen og har overlevd ett par stormer her på sunnmøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg tror desverre knapt det finnes slike telt som tåler den kastvinden vi har her innimellom hehe.. Redd taklekkasjen må fikses, eller så må bilen inn i garasje.. Den står da rett utenfor en fin garasje, må da gå ann å rydde plass der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 Det å bruke vinkelsliper til rustfjerning, samt hammrite kan jeg ikke anbefale... Du kan ta av hammriten i flak etter noen år grunnet silikonen som er i det! Ok, takk for info Har du noen anbefalninger du og eller? For å ta rusta på en simpel måte går det ann slik du gjør på bildene, bruke roterende stålbørste på drill, men sandblåsing er å foretrekke! Av rustmiddel/grunning har jeg bare et merke jeg vil anbefale mer enn noe annet, og det er Wurth sin ruststopp grunning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 18, 2009 Share Skrevet Mars 18, 2009 du får jo sånn trekk til og dekke bare taket med også da på biltema, koster vel ikke rare greiene 100kr kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 for å beskytte bilen mot vann vil jeg anbefale å kjøpe en portabel garasje på netthandelen .. jeg fikk min portabel garasje for bare 1500 kr der .. funker som FY ! .. hehe .. lett og sette sammen og har overlevd ett par stormer her på sunnmøre Kommer ikke til å kjøpe slikt nei, som Ola sa: Vi har veldig med kastvind og slik telt er ikke nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Jeg tror desverre knapt det finnes slike telt som tåler den kastvinden vi har her innimellom hehe.. Redd taklekkasjen må fikses, eller så må bilen inn i garasje.. Den står da rett utenfor en fin garasje, må da gå ann å rydde plass der? Er så lei av den vinden Jupp, står en bil inni den garasjen skjønner du Btw: Kjenner du Alf Egil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 Det å bruke vinkelsliper til rustfjerning, samt hammrite kan jeg ikke anbefale... Du kan ta av hammriten i flak etter noen år grunnet silikonen som er i det! Ok, takk for info Har du noen anbefalninger du og eller? For å ta rusta på en simpel måte går det ann slik du gjør på bildene, bruke roterende stålbørste på drill, men sandblåsing er å foretrekke! Av rustmiddel/grunning har jeg bare et merke jeg vil anbefale mer enn noe annet, og det er Wurth sin ruststopp grunning. Ok, takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2009 du får jo sånn trekk til og dekke bare taket med også da på biltema, koster vel ikke rare greiene 100kr kansje? Jepp, har slikt trekk, men de må festes rundt hjulbuene og felgene og det liker jeg ikke.. De festene er vel av plastikk og kan også ripe opp lakken veldig fort.. Hadde en slik en som blåste vekk omtrent med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå