Gå til innhold

JonasD's E30 cabs.

JonasD
 Share

Anbefalte innlegg

Da fikk jeg slipt ned den ene skruen på clutchpedalen, satt noe.. :lol:

Satt på de originale pedalene i mens :wink:

Lodda også ei ledning som gikk gjennom girmansjetten, og smurte inn girkula og mansjetten med leather care cleaner og cream, Så nå ser den bra ut også :wink:

Så på fredag skal vi kjøre caben ned til TW Bilpleie for å rense gulvteppet osv osv, blir mye bilder da :P Gleder meg til å kjøre bilen!! :D:D

334q49k.jpg

2cp53es.jpg

2zfvqsg.jpg

Også gulvet

2mcf700.jpg

n4woxy.jpg

2z6v2ns.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk starta bilen i dag, går bra, pluss råå lyd! :D

Sjekka alle lys osv, bare blinklyset på høyre bak som ikke fungerte, men er sikkert bare en sikring :P

Kommer mye bilder i morra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA! Var caben endelig kjørt ned til TW Bilpleie. Bilen startra fint, clutchen "virka" så kjøreturen ble bra, litt frieksos :P Da vi kom fram steemet vi bilen og motorrommet. Kjørte den inn og begynte å rubbe hele bilen. Vi begynte på bagasjeluka og så en stor forskjell! (Se bildet)

Disse første bildene er fra igår. I dag har vi jobba hele dagen, rubba bagasjeluka 5 ganger, bakskjermene 5 ganger på begge sider, 5 ganger på dørene, 5 ganger på forskjermene og 5 ganger på fronten (ikke ferdig)

Så bilen skinner bra nå, men er langt i fra ferdig! Har brukt produkter fra Meguiars som funker veldig bra. Har rensa alle lyktene, brukt glass renser på rutene og rensa nyrene og grillen med et spesiell middel :wink:

Is-Leppe er tatt av også, den skal sparkles og lakkeres :wink:

Har nå polert over bilen 1 gang. Fortsetter i morra :wink:

zjbdk3.jpg

2ed5chx.jpg

epex3n.jpg

Btw: 328'en til høyre er til salgs :wink:

vuiqv.jpg

24qlhlw.jpg

Vaska motor'n :P

35bh6ds.jpg

2h7qgpz.jpg

11rriiu.jpg

2ymdt37.jpg

1231w29.jpg

Her er bare et strøk med rubbing, tenk dere nå 5 ganger med rubbing med en gang polering! :D

zwqif.jpg

14spc3a.jpg

xavpr5.jpg

Wheelie merket skal av :wink:

2ljooc0.jpg

111v6ux.jpg

Også fra i dag :wink: Tatt med mobil, så ser ikke lakken så bra :D

a2t0xw.jpg

2rzt0mu.jpg

Leppa av:

2mdjhjq.jpg

wi83sh.jpg

bwlxl.jpg

jt1kj9.jpg

10glct2.jpg

2d1f7o.jpg

2ekhj52.jpg

s311mq.jpg

v7ruki.jpg

k0r61g.jpg

qzpu7c.jpg

14iec91.jpg

2e1g46e.jpg

23sc3vc.jpg

t0thlc.jpg

Du ser ikke lakken så bra på bildene, som de er i virkeligheten! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så flaks da:P

Meeen, de strømkablene, sikringsholderen og joringskabelen så veldig spinkle ut da må jeg si. Jeg ville byttet de, til minimum 25mm, men det er opp til deg selv.

Nice and shiny den har blitt forresten, så riktig lekker ut=)

Kan du forresten gjøre med en tjeneste? Ta bilde av radiator'n og hvor slangene går hit og dit osv å sende til meg på mail? For jeg vil bytte til sånn radiator du har, men lurer på om ikke jeg må bytte mer enn bare radiator og slanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så flaks da:P

Meeen, de strømkablene, sikringsholderen og joringskabelen så veldig spinkle ut da må jeg si. Jeg ville byttet de, til minimum 25mm, men det er opp til deg selv.

Nice and shiny den har blitt forresten, så riktig lekker ut=)

Kan du forresten gjøre med en tjeneste? Ta bilde av radiator'n og hvor slangene går hit og dit osv å sende til meg på mail? For jeg vil bytte til sånn radiator du har, men lurer på om ikke jeg må bytte mer enn bare radiator og slanger.

Ok :P

Takk takk :D Jepp skal gjøre det, skal ned i morgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men fortsatt uten skilt? er jo ikke det lureste, men er kanskje ikke mye purk oppi fjella der

Hehe, kanskje ikke det lureste nei :P Var ca 1 minutts kjøring, men skal få tak i prøveskilt neste gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Blir bra, men håper du bytta paden etter å bare ha lagt poleringsmaskina rett på gulvet :shock:

Hehe! Den skal legges med paden opp ja, sikkert falt om. Den vaskes godt før bruk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...