JonasD Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2009 Da fikk jeg slipt ned den ene skruen på clutchpedalen, satt noe.. Satt på de originale pedalene i mens Lodda også ei ledning som gikk gjennom girmansjetten, og smurte inn girkula og mansjetten med leather care cleaner og cream, Så nå ser den bra ut også Så på fredag skal vi kjøre caben ned til TW Bilpleie for å rense gulvteppet osv osv, blir mye bilder da Gleder meg til å kjøre bilen!! Også gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 2, 2009 Forfatter Share Skrevet April 2, 2009 Fikk starta bilen i dag, går bra, pluss råå lyd! Sjekka alle lys osv, bare blinklyset på høyre bak som ikke fungerte, men er sikkert bare en sikring Kommer mye bilder i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 2, 2009 Share Skrevet April 2, 2009 Er rå lyd i disse motorene! Er ikke bare pære som har sprunget da? Edit: Ups.. Gikk litt fort i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 DA! Var caben endelig kjørt ned til TW Bilpleie. Bilen startra fint, clutchen "virka" så kjøreturen ble bra, litt frieksos Da vi kom fram steemet vi bilen og motorrommet. Kjørte den inn og begynte å rubbe hele bilen. Vi begynte på bagasjeluka og så en stor forskjell! (Se bildet) Disse første bildene er fra igår. I dag har vi jobba hele dagen, rubba bagasjeluka 5 ganger, bakskjermene 5 ganger på begge sider, 5 ganger på dørene, 5 ganger på forskjermene og 5 ganger på fronten (ikke ferdig) Så bilen skinner bra nå, men er langt i fra ferdig! Har brukt produkter fra Meguiars som funker veldig bra. Har rensa alle lyktene, brukt glass renser på rutene og rensa nyrene og grillen med et spesiell middel Is-Leppe er tatt av også, den skal sparkles og lakkeres Har nå polert over bilen 1 gang. Fortsetter i morra Btw: 328'en til høyre er til salgs Vaska motor'n Her er bare et strøk med rubbing, tenk dere nå 5 ganger med rubbing med en gang polering! Wheelie merket skal av Også fra i dag Tatt med mobil, så ser ikke lakken så bra Leppa av: Du ser ikke lakken så bra på bildene, som de er i virkeligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 ute å kjører på offentlig vei uten skilt og uten lappen eller? lurt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Haha, så flaks da:P Meeen, de strømkablene, sikringsholderen og joringskabelen så veldig spinkle ut da må jeg si. Jeg ville byttet de, til minimum 25mm, men det er opp til deg selv. Nice and shiny den har blitt forresten, så riktig lekker ut=) Kan du forresten gjøre med en tjeneste? Ta bilde av radiator'n og hvor slangene går hit og dit osv å sende til meg på mail? For jeg vil bytte til sånn radiator du har, men lurer på om ikke jeg må bytte mer enn bare radiator og slanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 ute å kjører på offentlig vei uten skilt og uten lappen eller? lurt... Var ikke jeg som kjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Haha, så flaks da:PMeeen, de strømkablene, sikringsholderen og joringskabelen så veldig spinkle ut da må jeg si. Jeg ville byttet de, til minimum 25mm, men det er opp til deg selv. Nice and shiny den har blitt forresten, så riktig lekker ut=) Kan du forresten gjøre med en tjeneste? Ta bilde av radiator'n og hvor slangene går hit og dit osv å sende til meg på mail? For jeg vil bytte til sånn radiator du har, men lurer på om ikke jeg må bytte mer enn bare radiator og slanger. Ok Takk takk Jepp skal gjøre det, skal ned i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 ok, men fortsatt uten skilt? er jo ikke det lureste, men er kanskje ikke mye purk oppi fjella der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 ok, men fortsatt uten skilt? er jo ikke det lureste, men er kanskje ikke mye purk oppi fjella der Hehe, kanskje ikke det lureste nei Var ca 1 minutts kjøring, men skal få tak i prøveskilt neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Nice nice=) Vil ikke ha den jævla ekspansjonstanken på støtdempertårnet, står så uryddig til:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 Blir bra, men håper du bytta paden etter å bare ha lagt poleringsmaskina rett på gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 4, 2009 Share Skrevet April 4, 2009 nå ligger den ikke med paden flatt mot gulvet etter det jeg kan se heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 4, 2009 Forfatter Share Skrevet April 4, 2009 Blir bra, men håper du bytta paden etter å bare ha lagt poleringsmaskina rett på gulvet Hehe! Den skal legges med paden opp ja, sikkert falt om. Den vaskes godt før bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Kjempefin bil det her =) Ser det er nevnt før i tråden her, du burde bytte ut nyrene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå