JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 Blir finere og finer denne. Lurer på hvordan de der nyrene hadde blitt i samme farge som bilen... Uten øyebryn ser best ut. Stå på gut Takker Sorte ser best ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 syns det er my penere MED øyelokk jeg da men det er vel en smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2009 syns det er my penere MED øyelokk jeg da men det er vel en smaksak Er nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 I dag blir det kanskje bestilling av deler, vi snakker da om: Ny Clutch M-Tech pedaler Oljefilter Og E30 nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2009 I dag fikk bilen seg en fortjent vask Må drive å ta av og på Is leppa ettersom jeg ikke kommer meg inn i garasjen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Haha, på tide å skaffe seg hydrauliske dempere slik at du kommer deg over kanten Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Fin cab dette her:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad0z Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Liker IKKE cab! Men denne va Fin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Haha, på tide å skaffe seg hydrauliske dempere slik at du kommer deg over kanten Fine bilder! Neiida, går så bra så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Fin cab dette her:-) Liker IKKE cab! Men denne va Fin ! Jo takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Okey, da har jeg bestilt M20 clutch, oljefilter og M-Tech pedaler. Både Koed, GS og Schmiedmann var utsolgt for sorte nyrer så det får vente en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Okey, da har jeg bestilt M20 clutch, oljefilter og M-Tech pedaler.Både Koed, GS og Schmiedmann var utsolgt for sorte nyrer så det får vente en stund Hva med eBay? de har alltid noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2009 Da har jeg drevet å puslet i garasjen, fant ut at jeg skulle ta av den "brede nyra" og se om jeg fant noe. Og det gjorde jeg, men jeg ser det er noe som mangler. Driver nå å ser på Schmiedmann, der har de dette: Og da lurer jeg på om den skulle på her: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå