Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Sååå venter vi spent på bilder av nyinnkjøpt anlegg da!

Hehe, ja. Må laste opp litt bilder da :P

Skrevet
ser utrolig bra ut denna bilen din, men du må jo rull ned vinduene når du kjører uten tak da!

Takk for det, kjører bare ned bakvinduene :evillol:

Skrevet

Kjøpt nytt anlegg: Pioneer 1000w sub, ny ledning, bassport, noe sikringsgreier osv :P

15wxzzl.jpg

esq3hj.jpg

Skrevet

Mange liker Focal, mange liker, dynaBel, Fosgate, Pioneer, Momo, ++ ;)

Du har jo ikke anlegg i bmw'en? :lol:

Skrevet

I morra skal bilen ned på bilpleien igjen og skal shines fra topp til tå igjen! :D

Skrevet

Nå sitter jeg på bilpleien og har tatt noen runder med polering og diverse Meguiars produkter på bilen, lagt 1 strøk med klarlakk på leppa ;) '

Skal legge på voks på bilen og la det tøke inn en liten time. Så tenkte jeg å polere felgene med maskina, se om det får noe effekt :P

Ellers har jeg testa ut Pioneer subben i en annen bil med 2700w forsterker. Den spilte noe jææævli bra! Så måtte jo teste i caben, med det var ikke like bra, så muligens neste oppdrag er å kjøpe ny forsterker, på rundt 25-3000w ;)

Har forresten målt opp til ny kasse, subben og bassporten blir lagt opp mot bagasjeluka, kassa blir relativt stor ;) Så må få handlet tre på mandag og få lånt noe maskiner osv ;)

:evillol:

Skrevet

Da har jeg snart lakkert ferdig bremsekalipperene på høyre siden av bilen, i rød selvsagt :P Og det ser veldig bra ut! Kommer bilder når jeg er kommet hjem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...