Richirich Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Meninga å ha på klarlakk på frontleppa? kan være greit det
mSkogly Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Sååå venter vi spent på bilder av nyinnkjøpt anlegg da!
Spiff Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 ser utrolig bra ut denna bilen din, men du må jo rull ned vinduene når du kjører uten tak da!
JonasD Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Sååå venter vi spent på bilder av nyinnkjøpt anlegg da! Hehe, ja. Må laste opp litt bilder da
JonasD Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 ser utrolig bra ut denna bilen din, men du må jo rull ned vinduene når du kjører uten tak da! Takk for det, kjører bare ned bakvinduene
JonasD Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Kjøpt nytt anlegg: Pioneer 1000w sub, ny ledning, bassport, noe sikringsgreier osv
JonasD Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Mange liker Focal, mange liker, dynaBel, Fosgate, Pioneer, Momo, ++ Du har jo ikke anlegg i bmw'en?
JonasD Skrevet Juli 10, 2009 Forfatter Skrevet Juli 10, 2009 I morra skal bilen ned på bilpleien igjen og skal shines fra topp til tå igjen!
winchester Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Haha, kjøper ikke inn anlegg før bilen er på veien vettu : ) Blir nok 2xdynaBel DY9815 15" eller 2xdynaBel DY9412 12" på meg, redd for at bilen faller fra hverandre
JonasD Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Nå sitter jeg på bilpleien og har tatt noen runder med polering og diverse Meguiars produkter på bilen, lagt 1 strøk med klarlakk på leppa ' Skal legge på voks på bilen og la det tøke inn en liten time. Så tenkte jeg å polere felgene med maskina, se om det får noe effekt Ellers har jeg testa ut Pioneer subben i en annen bil med 2700w forsterker. Den spilte noe jææævli bra! Så måtte jo teste i caben, med det var ikke like bra, så muligens neste oppdrag er å kjøpe ny forsterker, på rundt 25-3000w Har forresten målt opp til ny kasse, subben og bassporten blir lagt opp mot bagasjeluka, kassa blir relativt stor Så må få handlet tre på mandag og få lånt noe maskiner osv
JonasD Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Skrevet Juli 12, 2009 Da har jeg snart lakkert ferdig bremsekalipperene på høyre siden av bilen, i rød selvsagt Og det ser veldig bra ut! Kommer bilder når jeg er kommet hjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå