JonasD Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Haha, er nok ikke det nei! Var på treffet etter alle de andre utstillerne hadde dratt så hun tilbød seg å posere
JonasD Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Fikk snakka med Amcar klubben og de ville leie ut bukken på lørdag! Så har kjøpt forlenger i dag, trenger nok det til helga Så starter med å skifte clutchen på morradagen av og se om vi blir ferdige i løpet av samme dagen, slik at jeg rekker treffet i Molde på søndagen!
bergeee Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 hehe. hadde ikke gidda og poser hadde jeg sett ut som et lik alså
JonasD Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Amcar'n gikk ikke gitt! Så vi fikk låne bukken til brannstasjonen! Så visst det er noen som kan komme med tips/råd, veiledning osv, ville jeg ha satt stor pris på det! Har haynes boka i fanget, med vært greit med andre erfaringer!
Østgaard Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 vist du har med deg en som har gjort dette før skal det gå helt fint. Jeg og en som hadde gjort dette før gjor det i garasjen. Skrudde av ene kvelden og sammen igjenn andre kvelden. Kan vere lurt å ha verktøy til å sentrere cluchen klart når du skal montere...
JonasD Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Startet med clutchskifte kl. 12:00 i dag, ferdig 23:00! Mye jobb for de som ikke har gjort dette før, selv om vi hadde tilgang til altmulig verktøy.. Så i morra blir det treff!
JonasD Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Litt bilder fra clutchskiftet og treffet i Molde forrige helg! Fant i en ny bolt som var en av årsaken til frieksosen.. Måtte borre hull i flensene på eksosen, for den ville IKKE passe når eksosen skulle på igjen! :S Også fra treffet:
Ajern Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 fin bil du har sprederne dine, er det hella eller bosch?
JonasD Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Takk Tåkelyktene du tenker på?
JonasD Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Det vet jeg faktisk ikke. Har ikke sjekka etter
JonasD Skrevet September 12, 2009 Forfatter Skrevet September 12, 2009 Hovedlyktene er hvert fall Hella
Ajern Skrevet September 12, 2009 Skrevet September 12, 2009 hehe det er jeg klar over prøver bare å finne ut åssen merke tåkelysa er, da jeg skal bestille slike
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå