JonasD Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Fikk sandblåst ventildekselet i dag, har gått over med noen strøk med lakk også
JonasD Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 I dag har jeg handlet: Meguiars Gold class Shampoo and conditioner Meguiars Carnauba Wax Meguiars 4 pads Meguiars Scratch X Så spørst om jeg polerer bilen før snøen kommer hit
Tsf Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Har du gjort noe mere nå ? Kjempe stilig e30 du har kjøpt deg
JonasD Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Done and done.. Fortsatt litt småplukk med det, men det tar jeg i vinter
JonasD Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Idag fant jeg 3 små hull i eksosen, en rett bak katalysatoren og to på Så de blir forhåpentligvis tetta i morra, og høre om det blir noe godlyd!
JonasD Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2009 Vaska bilen og polerte den i dag, før vintern kjem! Motorrommet begynner å komme seg! Bmw'en er vel mer som vinterlagra nå...................
JonasD Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Idag fant jeg 3 små hull i eksosen, en rett bak katalysatoren og to på Jaajaaa, da har jeg funnet 6 hull! Så for å tette igjen alle så må jeg ha nye grenrør og sveise resten av eksosen
anders87 Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Begynner og bli veldig, veldig bra bilen din Jonas
bmwkizn Skrevet November 6, 2009 Skrevet November 6, 2009 Skikkelig pen E30 cab du har Jonas. Ser ut som du tar godt vare på bilen også. er for mange der ute som ikke tar vedlikeholdet av bilene sine seriøst. Godt å se at en stilig klassiker for stell
JonasD Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Ahh, tusen hjertelig takk for det!
JonasD Skrevet November 6, 2009 Forfatter Skrevet November 6, 2009 Et lite bilde av eiere fra treff i sommer!
JonasD Skrevet November 11, 2009 Forfatter Skrevet November 11, 2009 Det som gjenstår nå, som blir helst prioritert først er: Grenrør Sveise eksos Ny diff, tror det blir 3.64.. Ellers så fikk jeg et godt tilbud på grenrøra, så vi får se om det blir kjøpt inn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå