JonasD Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Skrevet Desember 9, 2009 Begynner å bli rimelig rå den e30 din nå jonas.. Takker for det Lars må jo bare klø veldig etter å få lappen nå Veldig!
docmeter.no Skrevet Desember 10, 2009 Skrevet Desember 10, 2009 Hei Jonas Har lest om deg og bilen din og må si jeg er imponert over din entusiasme og engasjement for en fin bil. Dette blir bra, her får du en fin bil Har en slik bil jeg også, som jeg har begynt på i vinter. Hilsen fra Larvik
JonasD Skrevet Desember 10, 2009 Forfatter Skrevet Desember 10, 2009 Tusen takk for det! Veldig kjekt å høre Det skal bli veldig godt å få alt på plass , det som mangler for å få den 100% kjørbar
JonasD Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Skrevet Desember 14, 2009 Ser ut til at mellomaksellageret blir bytta. Får stadig en klunkelyd når jeg trår inn clutchen, som regel kun over 50- 60 km/t Får se om jeg overlater jobben til verkstedet eller om jeg gjør det selv
JonasD Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Har jeg rett til å klage på helt forj**** dårlig retting av felg? Dekket har vært flatt tidligere i sommer, fylte det opp.. Dekket var tomt nå i høst, og vi fylte det opp, også hørte jeg at det lek luft enn eller annen plass mellom felg og dekk! Så etter noen dager igjen så er dekket tom for luft, og dekket har fryst seg fast.. Dekket er helt nytt btw.. Takker for innspill
Tsf Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Vil tro du har ein slags glagemulighet, sidan det har vårte gjort dårligt arbeid;) lenge sidan rettinga har vorte gjort?
JonasD Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 I vår ble felgen sendt til Trondheim
Larsinnj Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Let i sverige, å kjøp ny. Ser for meg at det er billigere.
Tsf Skrevet Desember 27, 2009 Skrevet Desember 27, 2009 Skule vell ikke vere nødvendig og kjøpe ny når felgen egentli skal vere i perfekt stand, men er ikke det pga dårleg arbeid, eg sjølv hadde ringt og snakka med di som gjorde arbeidet
Vegard-E30 Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Nyydelig Cab du har deg!! temmelig strøken
JonasD Skrevet Desember 28, 2009 Forfatter Skrevet Desember 28, 2009 Hehe, takk for det du! Er ikke fornøyd enda
Vegard-E30 Skrevet Desember 28, 2009 Skrevet Desember 28, 2009 Hehe, takk for det du!Er ikke fornøyd enda Nei, seier noke der! man blir aldri helt fornøgd egentlig er ikkje mange Cab'er eg liker, men din falt helt i smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå