Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har fått litt informasjon fra tidligere eiere i dag :) Fant ut at senken var 40/40 (Godkjent), var snakk om at det står en chip på bilen, er bare å åpne hjernen å se. Fikk også vite at det var en veldig sprek bil da han hadde den, som må bety at diffen er gåen.. Da det har vært noen forskjellige differ på bilen :)

Fikk også vite at bilen har gått med hvite Compomotive felger :) Spurte om jeg fikk noen bilder av bilen i hans eie, da bilen var i tip top stand! Så det gleder jeg meg til :)

Ellers så blir det å modifisere grenrøret fra fra x-røret, muligens på fredag, så får vi se hva som skjer :wink:

Skrevet

Tja, skal tilpasse katalysator og x-rørene nå på mandag, så får vi se hva som skjer videre :)

Skrevet

Jeg fikk vite at en på jobb ble passert i 200++ av bilen din mens forrige eiger hadde den.. ;)

Diffen behøver ikke å være gåen, men kan være annen utveksling.

Skrevet
Jeg fikk vite at en på jobb ble passert i 200++ av bilen din mens forrige eiger hadde den.. ;)

Diffen behøver ikke å være gåen, men kan være annen utveksling.

Hahaha, går den så fort da :lol:

Jo, diffen er nok gåen ;)

Skrevet

Da er jeg i gang med tilpassning, mye tilpassning visste det seg til å være :)

Har fått kappet rør og kjøpt inn et nytt 2 toms rør. Ser at jeg må kappe fra selve x røra for å få det til å passe inn på katalysatoren, deretter sveise to bender. Men jeg lurer på hvordan i huleste jeg skal på lambadasonden til å rekke til på andre siden av x-røra? Må jeg gjenge opp ett nytt hull? :o

Skrevet

Da har jeg mer som bestemt meg til å legge grenrøret litt på is. Mye enklere å vente til snøen smelter og kjøre bilen til verkstedet og få gjort det der på en dag ;)

Blir vel i Mars/April en gang :?

Skrevet

Da har jeg vært å åpnet hjernen for å bekrefte om den var chippet, noe som jeg tviler sterkt på. ser ganske originalt ut i hjernen :)

2cyjigj.jpg

2hwftye.jpg

Skrevet

Kan legge inn en liten liste over hva som skal gjøres i år:

1. Ny diff (3.91 eller 3.64 i utveksling) Diffolje: Castrol Saf-Xj

2. Oljeskift

3. Skifte olje på servo

4. Skifte bremseklosser foran

5. Vår-shining

6. Ny girkule m/lys

7. Nytt pakningssett til oljefilter :

8. Nye klemmer til gummiforingen på forstilling

9. Tennplugger, NGK?

10. Pakning til ventildeksel

11. 4x pærer til frontlykter (små)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...