JonasD Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Hvilken diff jonas? LSD håper jeg? Naai, blir nok framhjulsstrekkar Neida, blir brems ja
Akmadden Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 TØFT! kikket på noen spesielle eller? Larsipan på forumet fikk tak i en OBX LSD og den legger lakris striper hver gang du satser;)
Markus E30 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Super bil du har Skal kjøpe e30 jeg og om ikke lenge! Når fyller du 18?
JonasD Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Super bil du har Skal kjøpe e30 jeg og om ikke lenge! Når fyller du 18? Takk for det Fyller 18 om 364 dager
Markus E30 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Åj da.. Trodde du fylt i år Gratulerer med overstått da
raymond m Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Du har jo god tid til å gjøre mye med bilen da... men teller du dager nå til du blir 18 eller... stå på dette blir bra skal du vite... det er ikke lenge til sommer nå og da er det bare å ta ned caben.. Jeg har lyst på cab til sommer også..
Markus E30 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Det gjør det helt sikkert! Bare å bruke mye tid på bilen så går tida Blir mye øvelseskjøring me bilen i sommer tenker jeg
JonasD Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Du har jo god tid til å gjøre mye med bilen da... men teller du dager nå til du blir 18 eller... stå på dette blir bra skal du vite... det er ikke lenge til sommer nå og da er det bare å ta ned caben.. Jeg har lyst på cab til sommer også.. Hehe, du har så rett du Raymond Mye gjort, mye igjen og mye planer
JonasD Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Det gjør det helt sikkert! Bare å bruke mye tid på bilen så går tida Blir mye øvelseskjøring me bilen i sommer tenker jeg Har vært mye øvelseskjøring siden jeg fikk den Får noen smil når jeg kommer med L på treff
Markus E30 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Tenker de er misunnelige på bilen din å Planer videre?
JonasD Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Hehe, who knows Planer ja! Har mye planer jeg, det som skal på bilen i år, står nederst på forrige side Om jeg beholder bilen enda noen år, så blir det noen større ting som skal forandres
Markus E30 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Hehe, who knows Planer ja! Har mye planer jeg, det som skal på bilen i år, står nederst på forrige side Om jeg beholder bilen enda noen år, så blir det noen større ting som skal forandres Skal se Behold den! E30 går aldri av moten, og kommer alltid til å være en kjempe bil Som hva da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå