JonasD Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Cab, sommer, musikk er aldri feil Som hva? Nei, det forblir vel en hemmelighet til det er på bilen
Markus E30 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Cab, sommer, musikk er aldri feil Som hva? Nei, det forblir vel en hemmelighet til det er på bilen Kunne ikke vært mer eni Selvom jeg selv ikke skal ha cab ;P Hemmeligheter er alltid gøy. Spesielt for deg
JonasD Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Hva tror folk om høyglanspolering av kantene på Brockene?
kristianbmw Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Jeg har gjort det en del ganger nå å det funker fint så lenge man polerere de jevnlig
JonasD Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Ja, det er jeg klar over Du har ikke noen bilder av resultatet ditt?
JonasD Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Da venter jeg bare på en stor metall klump i posten og at våren kommer slik at den kommer på bilen!
Trond e30 cab Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Håper den klumpen er maskinert til å passe et sted, ellers blir det jo litt merkelig Hva er det du har bestillt for noe kjekt da Jonas?
JonasD Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Håper den klumpen er maskinert til å passe et sted, ellers blir det jo litt merkelig Hva er det du har bestillt for noe kjekt da Jonas? Hehe, jeg har kjøpt inn ny differential 25% brems, 3.91 utveksling. Men trenger nye medbringere Visst noen har det, så rop ut Ellers så driver jeg bare å venter på våren, blir litt mere action da
JonasD Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Grenrøret er lagt litt på is, helt til våren Når snøen forsvinner, så kjører jeg bilen til verkstedet så jeg får gjort det ferdig på en dag Tror ikke det blir så lenge til
raymond m Skrevet Februar 27, 2010 Skrevet Februar 27, 2010 Triste saker... Hva har du tenkt å gjøre nå da??? sende det tilbake eller ???
JonasD Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Triste saker... Hva har du tenkt å gjøre nå da??? sende det tilbake eller ??? Vet ikke enda. Har ikke fått svar av selger enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå