JonasD Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Takker, skal ta godt vare på den ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansO Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Veldig stilig prosjekt du har på gang må si det var et veldig fint eksempel av e30 har forresten startet opp mitt eget prosjekt nå i jula, turbo på e28 Lykke til! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1017659#1017659 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansO Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 PS: det jeg mente var at vi har startet opp motoren, og den går veldig fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei Hans! Tusen takk! Liker bilen din veldig, kunne tenkt meg turbo snart jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Liten update: I dag var det 11 grader her, så fikk vasket bilen Fikk også en liten motorvask Har også fått pusset ned fotfeste på stolene med smegelpapir og finpapir.. blir snart grunning og lakk.. Dårlig bilde, men rusten vises.. Funka veldig bra med smegelpaprir..! Også til vasken Var deilig å få vasket den litt, var litt støvete. Men sluttresultatet ble bra Har ikke bildet av motoren etter vasken men ble bra det også.. Ser nesten ikke forskjell på bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 Edit i handleliste: M emblem i grill (?) M-Tech pedalsett Kobling M20 clutch Mattesett M tech Karbon emblem BMW 2x Toyo proxes dekk Visst det er noen som har noen tips, så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Et tips er at jeg har et m-embelem for å ha i grill som jeg ikke skal bruke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2009 PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Da ringte verkstedet og sa at felgen er ferdig, så jeg får den neste uke.. Får begynne å se på dekk om ikke så alt for lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Bilen ser jo nydelig ut som den er. Eneste jeg ville ha byttet, er nyrene. Kjøp sorte nyrer fra Koed, de som står på er lite pene E46 spoilerlippe på bagasjelokket, så er bilen fedig i mine øyne. Trenger ikke mer styling enn det. Og M-emblem i grillen kun hvis det er en original M-tech bil. Ellers blir det litt teit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Takk Har egentlig ikke noen planer om noe mere styling på bilen. Men jeg e fortsatt usikker på hvordan den blir... Var det disse du tenkte på?` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Jepp Peneste du får til E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Ja, de var pene de. Men står ikke pris på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Kostet 250 da jeg sjekket før jul, men de kunne ikke levere før tidlig i 2009 fikk jeg høre da. Ring dem og sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Skal prøve å få sjekket det ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå