Sturlis Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Sitter de så jævlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Fin bil Litt off topic: Noen som vet hvor mye det koster å forsikre en E30 325 på en 18 åring i året? eg fekk ett tilbud av frende no i år for ein e30 320, med minst mulig kjørelengde og kun ansvar kom da på 14k+... dyrt med e30 for ungdom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Sitter de så jævlig? Den ene felgen delte seg selv når jeg demonterte boltene. De resterende tre satt godt. Var ikke mye trykk på pressa, vil tro det var rundt 100kg +- , og i tillegg til banking så kom de ganske lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Blir bra de felgene! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2010 Har da fjernet Rieger sideskjørtene. Skal pusse ned, grunne og lakkere kanalene igjen. Har også fjernet M3 speilene, har funnet originale speil som skal på. Og poleringssett fra Gasolin er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 thats the way, aha aha, I like`it ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petz Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Husk at jeg skal ha speila om de passer Må vel se om vi får sandblåst felgene snart også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Neifaen e du her du å!? Ja, venter jo på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petz Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Må jo innom å sjekke i av og til Skal få ordna det snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 26, 2010 Share Skrevet Desember 26, 2010 Når du skal montere sammen felgene igjen, legger du inn en pakning mellom senter og selve ringen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2010 Nei, legger ikke noe pakning mellom, men må bruke Loctite på skruene og boltene når de skal monteres sammen igjen. Er ikke nødvendig med pakning på 2-delte felger, men kanskje er det et større behov for pakning på 3-delte felger, men det skal jeg ikke si for sikkert. På 3-delte felger brukes som regel fugemasse for å tette felgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Nei, legger ikke noe pakning mellom, men må bruke Loctite på skruene og boltene når de skal monteres sammen igjen. Er ikke nødvendig med pakning på 2-delte felger, men kanskje er det et større behov for pakning på 3-delte felger, men det skal jeg ikke si for sikkert. På 3-delte felger brukes som regel fugemasse for å tette felgen Stemmer dette ja Jonas På 3-delte felger brukes ett eller annet silikonstoff på anleggsflatene på de 3 delene, og så fuger man med Tec7 eller Sikaflex "innvendig" for å få det potte tett. Kommet langt med pussingen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Nei, legger ikke noe pakning mellom, men må bruke Loctite på skruene og boltene når de skal monteres sammen igjen. Er ikke nødvendig med pakning på 2-delte felger, men kanskje er det et større behov for pakning på 3-delte felger, men det skal jeg ikke si for sikkert. På 3-delte felger brukes som regel fugemasse for å tette felgen Stemmer dette ja Jonas På 3-delte felger brukes ett eller annet silikonstoff på anleggsflatene på de 3 delene, og så fuger man med Tec7 eller Sikaflex "innvendig" for å få det potte tett. Kommet langt med pussingen nå da? Tjo.. Tja.. Har pusset ferdig en felg, men skal ta en runde til med 1200-papir før jeg starter med poleringen. Var mye kantkjøring på en felg, så brukte mye tid på å file ned og gikk over nesten hele felgen med 180-papir, deretter 230 papir. De to siste felgene ligger enda med klarlakk på, tenkte jeg skulle bruke høytrykksspyler for å fjerne lakken på de. Må også pusse ned og polere selve kanten på "kanten", da det vil bli litt dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 Flotte felgar du har skaffa deg, gjer seg med ein shine. Lurer på og gjere det same med mine bbs-ar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Flotte felgar du har skaffa deg, gjer seg med ein shine. Lurer på og gjere det same med mine bbs-ar. Det gjør det absolutt! Bare å sette igang, arbeid er det nok av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå