JonasD Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg tror du kanskje burde lage deg et varmeskjold til å ha mellom motoren og luft-filteret, så den ikkje suger varm-lurft fra motoren Ellers en veldig fin bil, og lykke til videre Satse på det blir e30 på meg og når jeg er 15/16 Takk du Tror ikke det blir et så stort problem. Blir hvertfall ikke lagd/kjøpt i første omgang. Har tenkt på å flytte luftfilteret ned til den står bak grillen, suger da inn frisk luft, men dårlig med plass gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Januar 24, 2009 Share Skrevet Januar 24, 2009 Jeg tror du kanskje burde lage deg et varmeskjold til å ha mellom motoren og luft-filteret, så den ikkje suger varm-lurft fra motoren Ellers en veldig fin bil, og lykke til videre Satse på det blir e30 på meg og når jeg er 15/16 Takk du Tror ikke det blir et så stort problem. Blir hvertfall ikke lagd/kjøpt i første omgang. Har tenkt på å flytte luftfilteret ned til den står bak grillen, suger da inn frisk luft, men dårlig med plass gitt Hehe:) Går vel fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2009 I dag ble det en liten økt med bilen, fikk skrudd av delefilteret og loddet sammen noen ledninger, så testa ut lyden litt Stolene er ferdige og blir klar til å settes inn så snart vi har gått over med tepperenser. Fikk også vaskes i interiøret litt Bildene dine Lightning: Ikke de beste bildene, men håper det funker Andre siden er ingenting å ta bilde av, står reservedekk der fortsatt ------------------------ Delefilteret forhåpentligvis fikset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Januar 25, 2009 Share Skrevet Januar 25, 2009 Takk takk Jonas. Tror kanskje jeg har bestemt meg for felger nå. Syns dine var meget fet. Ser bra ut resten av bilen også. Håper du får deg sjåfør i løpet av sommeren så kanskje vi kan treffes på lånke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Jo takk du! Men hadde vært kjempe gøy om vi kunne møttes ja Men når er treffet på lånke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 26, 2009 Share Skrevet Januar 26, 2009 Få bytta rattet, girmansjetten og hold deg langt unna styling så er denna knall rå Selg den til meg, eller bytt den i e36`n min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2009 Få bytta rattet, girmansjetten og hold deg langt unna styling så er denna knall råSelg den til meg, eller bytt den i e36`n min.. Hehe Beholder rattet for nå, denne bilen skal jeg ha lenge, så blir ikke solgt enda nei Girmansjetten er for å matche interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe,, skjønnte det, men tror den hadde blitt finere med m-tech 2 ratt og girmansjett med bmw girkule med lys:D ser liksom litt mer entusiast ut:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2009 hehe,, skjønnte det, men tror den hadde blitt finere med m-tech 2 ratt og girmansjett med bmw girkule med lys:D ser liksom litt mer entusiast ut:D Hehe, joda Vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2009 Bilder av det ferdige interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 29, 2009 Share Skrevet Januar 29, 2009 Finefint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Hehe, takker Ganske fin bilen din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Btw, noen som vet hva/hvilken hekkspoiler jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 En orginal en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Er det ikke sånn IS vinge eller noe a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå