Larsinnj Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Har sett den spoileren på veldig mange, facelift E30'er, men få pre facelift. M-tech spoiler er det ikke, og jeg har sett flere ikke-IS'er med den. Kan jo selvfølgelig være ettermontert på de da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Har sett den spoileren på veldig mange, facelift E30'er, men få pre facelift. M-tech spoiler er det ikke, og jeg har sett flere ikke-IS'er med den. Kan jo selvfølgelig være ettermontert på de da. Ok, original spoiler da altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Legger inn noen flere bilder fra da vi hentet bilen.. Setene ser ganske oransje ut, pga lyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 Har fått fjernet litt rust fra delefilterene.. Brukte 5-56 Spray. Også skruene til delefilterene er lagt i Cola, å håper vi får av alt slik at vi får litt futt i lyd anlegget i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Har sett den spoileren på veldig mange, facelift E30'er, men få pre facelift. M-tech spoiler er det ikke, og jeg har sett flere ikke-IS'er med den. Kan jo selvfølgelig være ettermontert på de da. Ok, original spoiler da altså? Har lest meg frem til at det er en IS-spoiler som Spiritus Sancti sa tidligere. Mao, ikke orginal på din bil, men orginal BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2009 Stjønna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Fikk gjort litt i dag også, fjerna midtkonsollen. Må sjekke om det er noe ledninger som er feil koblet eller rustet.. Er noe dritt å få av rust fra knøtt småe skuer! Fikk også skrudd av høytalerene i dørene, spørst om noe er sprengt eller om det er rusten som blokker kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Finn Bil du har..må nok få sitte på en tur med caben din da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Takker Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Februar 14, 2009 Share Skrevet Februar 14, 2009 Dette ser jo bra ut detta:) Planer for bilen egentli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2009 Takk Kristian! Nesj, skal få bestillt deler snart tenker jeg.. Bmw'en er nedsnødd nå så blir ikke gjort så mye enn fikse lyden og pusse på deler.. Men Clutch, handbrekk, dekk, karbon emblemer, pedaler og Mtech mattesett er vel det som skal på i første perioden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Fikk gjort litt smått i dag også.. Fikk loddet sammen ei ledning på ene høytaleren som det ikke var lyd i fra før. Så spørst om den virker nå.. Høytalerene er forresten 8 toms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Hvilken dim er det på felgene dine? og senk? Har selv en e30 cab og vurderer brock b1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2009 Har ikke fått noe informasjon fra forrige eier enda, så er ikke sikker.. Men siden du har cab så må du jo lage tråd du også! Edit: Dim er som følger: Foran: 215-40/17 ET 13 Bak 245-35/17 ET 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 16, 2009 Share Skrevet Februar 16, 2009 Har ikke fått noe informasjon fra forrige eier enda, så er ikke sikker..Men siden du har cab så må du jo lage tråd du også! Ok.. Ja, får se hva jeg får til etter hvert når jeg får tatt litt bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå