RemyNG Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Da har jeg motatt chipen og montert det på, var en liten forskjell forhold til orginalt men mye jevnere drag i registeret. Håper på at coiloversene kommer til uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Da fikk jeg endelig justerbare senkesettet idag passet bra siden bilen skal få oljeskift imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Mye er det dette senker? deling med justerbart så blir det perfekt senk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 vel senker etter egen ønske så får se hvilken høyde det blir på bilen godkjent 100 foran og 40 bak hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Da har du litt å velge ja hehe,pen bil fortjener pen senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 åja har det nå, så neste blir skikkelig felger og skinn interiør til bilen . Ja den fortjente skikkelig senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 blir det no skilt på denne snart a ? vært på teknisk ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 blir nok snart tenker jeg har ikke vært helt prioritert da jeg har firma bil til full tid hehe. Først må jeg sende bilen på 4 hjulskontroll så jeg får godkjent senkesettet og da sendt bilen på teknisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 blir nok snart tenker jeg har ikke vært helt prioritert da jeg har firma bil til full tid hehe. Først må jeg sende bilen på 4 hjulskontroll så jeg får godkjent senkesettet og da sendt bilen på teknisk. blir nok bra vøtt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Noe fremgang med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 lite fremgang nå i det siste fikk min første fødte nå for litt siden så har hatt litt og gjøre. Reiser og til Kirkernes til uka, håpet på å få bilen i garasjen så jeg får sveisa nytt jekkepunkt da det som sto på bilen har rusta ihjel før jeg reiser opp. Skal og legge på litt understell beskyttelse på bilen forhåpentlig snart. har og gått i innkjøp av ny maskin som jeg kan polere med og litt mer pleie produkter Blir litt mye og gjøre framover må få gjort ferdig bilen så jeg får skilter på den da vi trenger bil med litt flere seter en 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Men en førstefødt er jo stor fremgang siden sist, gratulerer så mye Poleringsmaskin høres spennende ut. Må også vurdere det etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 å jada veldig stor fremgang lite søvn og mye bleie skift er saker hehe, takker så mye. Fikk heldigvis en liten fri helg nå så da får jeg anledningen til og kjøre bilen inn i garasjen og starte . Har enda ikke fått testet maskinen enda men fikk kjempe skryt på jobben da jeg satt med valget mellom 7 maskiner hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Høres bra ut! 7 stykk? Jøss, ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Litt greit med å jobbe på proffpartner litt stor tilgang på verktøy til innkjøps pris og kanskje litt mindre Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå