Gå til innhold

Kosaisan's 320I E36(Justerbar senkesett ankommet 12/6-10)

RemyNG
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg motatt chipen og montert det på, var en liten forskjell forhold til orginalt men mye jevnere drag i registeret. Håper på at coiloversene kommer til uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

blir nok snart tenker jeg har ikke vært helt prioritert da jeg har firma bil til full tid hehe. Først må jeg sende bilen på 4 hjulskontroll så jeg får godkjent senkesettet og da sendt bilen på teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 1 month later...

lite fremgang nå i det siste fikk min første fødte nå for litt siden så har hatt litt og gjøre. Reiser og til Kirkernes til uka, håpet på å få bilen i garasjen så jeg får sveisa nytt jekkepunkt da det som sto på bilen har rusta ihjel før jeg reiser opp. Skal og legge på litt understell beskyttelse på bilen forhåpentlig snart.

har og gått i innkjøp av ny maskin som jeg kan polere med og litt mer pleie produkter :P

Blir litt mye og gjøre framover må få gjort ferdig bilen så jeg får skilter på den da vi trenger bil med litt flere seter en 2 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jada veldig stor fremgang :D lite søvn og mye bleie skift er saker hehe, takker så mye. Fikk heldigvis en liten fri helg nå så da får jeg anledningen til og kjøre bilen inn i garasjen og starte :D. Har enda ikke fått testet maskinen enda men fikk kjempe skryt på jobben da jeg satt med valget mellom 7 maskiner hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...