Bjørn L Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Jeg fikk angel eyes "ringene" i posten idag. Prøvde å fikle litt med det, men fikk ikke ut løkta, har løsnet alle de 3 festene oppå, å den ene skruen under blinklyset. kjennes ut som om lykta er løs, men får den ikke ut? Hjelp, noen?
Martin-D Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Hadde selv mye problemer og drev lenge før jeg fikk ut lykta, men jeg lirket den opp og ned og til siden før jeg fikk den ut. En stund siden jeg gjorde det men mener å huske at blinklyset kan skyves rett ut (mot front)
Marius2002 Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Hadde selv mye problemer og drev lenge før jeg fikk ut lykta, men jeg lirket den opp og ned og til siden før jeg fikk den ut. En stund siden jeg gjorde det men mener å huske at blinklyset kan skyves rett ut (mot front) Blinklyset kan dette ja, men går på "skinner" og mener å huske det var en klips der som man må dytte inn med et skrujern(?).. Knakk selvfølgelig med meg, men har nye lykter nå.. men de tåler ingenting...
Bjørn L Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Ja blinklysa er greie.. Hatt ut de før. Festene på venstre sida er knekt tilogmed.. tåler ikke stort nei.. Men får fremdeles ikke lykta ut. Åssen er det egentlig med ledningene til lykta når du tar den ut Martin??
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 har laget diy på dette... men løsne alle skruene, og evt ta av blinklyset ved å sette ned et skrujern på siden av lykte og presse på klemme... så må du ta av ledningene og skyve lykta litt mot skjermen og få ut den innerste delen først, så må du vippe den bakover, og løfte ut...
-Anders- Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Du har jo 2 skruer nede også. En inn mot blinklyset, og en inn mot grillramma. PLuss de 2(3) oppe.
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Du har jo 2 skruer nede også. En inn mot blinklyset, og en inn mot grillramma. PLuss de 2(3) oppe. se der ja, lurt å lese alle ting... hehe... smart å løsne alle festene ja
Brian Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Lyktene er rett og slett noe forbanna dritt å få ut av og til. Jeg bruker som regel å bare lirke opp og ned og frem og tilbake lenge, samtidig som jeg banner høylytt. Og så langt har de kommet ut hver gang etter mye om og men. Litt herk å få de inn igjen også, men det går lettere som oftest hvis lykta ikke kiler seg, noe den også har gjort med meg. Da er det bare å røske den ut igejn og prøve på nytt.
Bjørn L Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 ja får prøve meg på litt lirking imorra. banning ble det en del av.. nabo'n kom inn i garasjen istad å lurte på hva som foregikk. hu prøvde skjøl, å da kom det skjellsord man skjeldent hører fra en dame
-Anders- Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Skjønner ikke.. Så sant du har skrudd løs lykta skal det ikke trenges mye lirking for å få de ut da.
///Mysild Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 sikker på at du har tatt alle skruene? altså 2 eller 3 oppe, og 1 på hver side av lykta!?
5 serie Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 sikker på at du har tatt alle skruene? altså 2 eller 3 oppe, og 1 på hver side av lykta!? Ja samme "jobben på E34,en og blinklyset ut først, å så bør man ha et speil å en lommelykt fordi man glemmer noen av alle skruene.
Bjørn L Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 aldri hatt ut noe av det her før jeg.. noen som kan legge inn en liten beskrivelse av hvor den siste skruen på løkta står, å åssen man løsne/tar ut grill ramma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå