Scampi Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Var Biltema-batteri i touringen min da jeg kjøpte den, og det fungerer bra. Ladeindikatoren er grønn og alt er vel
B3KK15 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Biltema batteri er gull. (egentlig svart yeye)
Bimmerfører Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Kjøpte batteri til min E39 i fjor sommer, og er storfornøyd etter 14-15mnd, men selføgelig så mangler det noen år med bruk før jeg kan se om det var lønnsomt å betale kroner 398,- kontra 1200,- for ett varta batteri.
camxer Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Jeg kan også skrive under at biltemabatteriene faktisk ganske bra, selv under vanskelige forhold
Hauso Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Biltema batteriene er gode som gull, fungerer fjell, og er rimelige! Løp og kjøp!
Z1 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Eneste negative med biltema batteriene er at dem ikke alltid for festet dem og da blir det mangel på eu.
Hauso Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 det er ikke noe problem i min e30, da det er en sånn klemme sak, man skrur nedpå kanten på batteriet. Men det kan selvfølgelig være forskjellig fra bil til bilm og batteri til batteri:p
///MPower Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 da var det kjøpt. blir vel montert til helgen
jon///M Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 kan også anbefale biltema sine batterier, hadde det i 525en med monster steron! dro mye strøm, bilen hadde likevel strøm hele tiden. men selv skal jeg gå for gele bateri da batteriet på m5en står under baksete, slipper ev lekasjer fra batteri og rust og dritt
Pelton Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Eneste negative med biltema batteriene er at dem ikke alltid for festet dem og da blir det mangel på eu. Det er helt sant, minus det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå