ALLSTAR Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Amerikansk front til E60/61 selges!! Lakkert i A08 (silbergrau) selges BILLIG!! perfekt passform da det er originaldel!! ligger bare i vegen nå når bilen ble solgt med standard fanger....
ALLSTAR Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 tja... 3K + frakt børr være billig vertfall
BMW89 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 er alt til montering inkludert ? ikke sett denne fronten før ligner litt på rieger
ALLSTAR Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 rieger har vel en som er "helt" lik bare en litt annen passform... fikk beskjed om at rieger sin fanger var 4 cm for brei å måtte bearbeides da jeg bestillte denne til montering er det kun en luftekanal som er med, resten bruker mann originale fester og skruer!! 5 skruer i front over grillen og 2 skruer i innerskjermer (slik som originalfangeren er montert)
BMW89 Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 hva er farge koden på den ligner litt på min hvis så er så kan¨man vel handle
BMW89 Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 er bilen senket syns den virker veldig lav ? er fangeren lavere en m fangeren?
ALLSTAR Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 hehe, bilen har ACS understell som ruver ca 5cm lavere enn standard men fangeren bygger mere ned enn m-fronten ja
Saltkjelen Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Hva menes med at dette er en originaldel..?
ALLSTAR Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 det menes vel at det står "orginal+delenr" på innsiden av fangeren:) (orginal står på tysk hvis noen lurte)
ALLSTAR Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Fikk opplyst da jeg bestillte fangeren at det skulle være en originaldel og dermed ha BRA passform!! den har som sakt delenr på innsiden samt at det står originaldel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå