Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den som tror at det er politiets oppgave å bevise at man er skyldig,må virkelig stikke en finger i jorda.

Det er IKKE rettsikkerhet i norge på noen som helst måte.

Dvs hvis en snut skriver ned på et standardskjema,og til og med skriver feil,så får han fortsatt medhold av retten,og det uten rettsak.

Og Hvis man tror at "jutice is blind",så tar man også feil.Har selv opplevd flere ganger å bli "truet" av dommere o.l om at det å dra saken videre kun vil resultere i sakomkostninger.

Snut og rett er ut,måtte dem få et sexleketøy med masse skarpe kanter og pigger på til jul.

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Altså. Det er ikke automatikk i at det bytter til grønt lys umiddelbart etter at bommene har gått opp.

Flere i byen her som driter seg ut på det og kjører så fort bommene er oppe, mens det ennå er rødt lys.

Nå er ikke jeg kjent med hvor dette eksempelet i tråden her var eller hvordan lyssignalene er på stedet. Men jeg tviler på at de stopper en som kjører lovlig, og påstår han kjørte på rødt lys, uten grunn.

Skrevet

Nei, ikke i hof i det hele tatt, den er på galterud, mellom kongsvinger og skarnes langs vei175.. ikke mange som kjører der..

Jeg er fullstendig klar over att det ikke er lov å kjøre på rødt, og jeg mener att jeg ikke gjorde det..! Men om jeg så hadde gjort det, hva fader hadde det spilt for rolle? er bare tull å huke noen for noe sånt bare for å statuere ett eksempel

Nå er det altså den 11 des, 11 dager siden "ugjerningen" skjedde, enda ikke hørt noe.. Bortsett fra en kamerat da som ringte meg og utga seg for å være politiet, jeg gikk selvsagt på limpinnen.. flaut nok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...