bmwrasaren Skrevet Januar 10, 2009 Forfatter Skrevet Januar 10, 2009 Her er sånn bilen skal bli, sånn ca ivertfall
tom arne Skrevet Januar 27, 2009 Skrevet Januar 27, 2009 respekt blir sinsykt rått det dær. har ikke helt bestemt meg for vilken farge jeg skal gå for.
bmwrasaren Skrevet Januar 27, 2009 Forfatter Skrevet Januar 27, 2009 Takk for det Tom Arne, alltid kjekt med fine tilbakemeldinger Her kommer noen bilder. Som dere ser er bakskjermene og bakfangeren på plass. Framskjermer er bare satt løst på, får nye neste uke Har såvidt begynt å sparkle taket, bilen har vært på taket, så det har noen bulker som må tas. Her er bildene: Er den bred nok? Drit å sparkle
bmwrasaren Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Da er bilen lakkert Skal se om jeg får lagt ut noen bilder i morgen
Evopower Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Dette ser bra ut! Gleder meg tilå se den ferdig lakkert nå
Bmw_325i_ Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 samma breddinga som min detta her 9cm på hver side bak eller hva det er.. breit nok hvertfall
bmwrasaren Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Ja er nå plenty bred Hehe. Så må bara finne meg felger som bygger nok ut
Bmw_325i_ Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 det eksisterer ikke hehe.. valget falt på keskin kt1 klassik 10x17 og 8.5x17 et20 på begge. 15mm spacere foran og 35bak. da ligger de kant i kant med buen. men jeg ser at du har poppa byggerne. ikke noe fordel det altså. han som bygger bilen min sa at popnagler bare blei surr (synlig når det blei kaldt ute osv) samt at det kom til å sprekke mye fortere. så mine er limt med samme limet som dem bruker til å lime karosseri på ford med + gf matte å den regla der.
bmwrasaren Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Men min er en rallycross bil, så er ikke så farlig om popnaglene synes Har du en prosjekt tråd?
Bmw_325i_ Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 ja er vel ikke så nøye da nei. dårlig med prosjekttråd. men har tenkt tanken har ca 350bilder av bygget hittil, å er enda ikke halvferdig
Thunegutt Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Stiligt prosjekt Men alt for kul bil til å kjøre rallykross med...
leif harald Skrevet April 12, 2009 Skrevet April 12, 2009 Stiligt prosjekt Men alt for kul bil til å kjøre rallykross med... Å du har for kul bil til og ikke ha prosjekt tråd her Thunegutt, så deg på vei mot hgsd fra skudeneshavn også for 2 uker siden ca Men over til rallybilen, blir den å se på gatebil også eller
bmwrasaren Skrevet April 12, 2009 Forfatter Skrevet April 12, 2009 Hadde det vært en orginal M3 så hadde jeg aldri brukt den i rallycross, men siden den er ombygd så går det fint Frister å ta den med til rudskogen når det er Gatebil festival der Men får se, skal ivertfall ta den med meg når det er Autoslalom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå