tevosupra Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Hvis dere angrer dere så kan dere ta denne i bytte med Toyota Carinan min. Så kan dere kjøre time Attack med den. hehe, ja det var det da:) skal nok blir grom time attack bil M3 og etterhvert:)
tevosupra Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 hehe steik kor du handla bil da mann. garnes gutta va nedom GMG med supran hær for noen daga siden. lykke til med bygget. står bilen i ålesund eller i horten? Han borgen er vel klar for wrc bur bygging. blir rått.. hehe. Ja supraen funke greit den på snøføre;). M3 står i Trondheim enda,skal vel snart til Ålesund for Burlaging,men må se når Borgen Motorsport har tid til meg;) borgen e vel klar for det meste han hehe. du får hyele ut om du trenger skift av foringer rundt om på bilen. er ekspert på foringer bytte på bmw 5 og 3 serie.. så om du ska ha poliforinger montert så er det bare å si fra Ringer deg sikkert når jg har kommet ditt på prosjektet;)
Skimmy Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 denne blir morsom å se på ACR når den er ferdig! kan tenke meg til at denne blir RÅ!
Mexos Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Kjenner jeg allerede gleder meg ACR neste sommer
tevosupra Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 Vi må prøve og holde standard vi har;) Må vise her hva en M3 er god for;) hehe
Skimmy Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 hehe, kanskje jeg må dra på besøk til lars magnussen en tur med calibraen min å få den litt trimma, så du får litt konkuranse:P hehe
tevosupra Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Skrevet Desember 6, 2008 hehe, kanskje jeg må dra på besøk til lars magnussen en tur med calibraen min å få den litt trimma, så du får litt konkuranse:P hehe hehe, ja konkuranse er bra det;) Gleder meg til og se Lars sinbil når denblir ferdig, faendet kommer til og gå fort når hanvender seg til bilen der. Men det blir supraen som blir mest brukt på bane for min del, M3 skal bli mer rå bruksbil;) Skal få fart neste år rundt der med supraen hvertfall;)
Kentan-racing.com Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Godt og se at du å vil kjøre litt m3 innimellom.. Går og gleder meg til garnes gutta er ferdig med m3n min nå så jeg får fått motoren min til autotrim i trondheim og borra den opp og fått på snegle huset.. Fikser meg noen dekk du da? Kent
tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Godt og se at du å vil kjøre litt m3 innimellom.. Går og gleder meg til garnes gutta er ferdig med m3n min nå så jeg får fått motoren min til autotrim i trondheim og borra den opp og fått på snegle huset.. Fikser meg noen dekk du da? Kent Det skal vi fikse vettu;) Ja gleder med til M3 er ferdig.blir vel at vi tar av med denne og;)
m20b25turbo Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Kentan-racing da er det bare å stille seg i kø, for tore og pål er opptatt med maskinering av motorn min;) hehe.. hva tenker du på valg av motor da? s50 turbo hadde vell hvært midt i blinken?
R Andersen Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Hvilke deler har du tenkt til å få laget i carbon?
Torbjørn E39 Skrevet Desember 9, 2008 Skrevet Desember 9, 2008 Denne såg jeg her om dagen mener jeg?? Skikkelig grom bil, gjør seg like bra live
tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Hvilke deler har du tenkt til å få laget i carbon? Det er enkelt, enten alt eller ingen ting;) Liker aldri noe i mellom jeg. Men jg tar alle mine carbondeler gjennom Paal på HPC composites;) Han er suveren på service og kvalitet;)
tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Kentan-racing da er det bare å stille seg i kø, for tore og pål er opptatt med maskinering av motorn min;) hehe..hva tenker du på valg av motor da? s50 turbo hadde vell hvært midt i blinken? Vi har ikke tatt beslutning på hvilken type motor det blir i bilen;) skal få ferdig alt annet først på den;)
tevosupra Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 Denne såg jeg her om dagen mener jeg?? Skikkelig grom bil, gjør seg like bra live Det kan hende,bilen er grei den,men den skal strippes neste uke og begynne oppbygingen fra bunn av lik supraen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå