MpA Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Skiftet hjulager på høyreside framme, etter bytte så kom abs lyse på å den virker ikke. men det merkelige er at den funker visst jeg kjører gå fart å visst jeg rygger kan jeg rygge så fort jeg vil å den funker, men når jeg begynner å kjøre framover over 5kmt så kommer lyse på å abs funker ikke mer.. skjønner ikke bære. er den ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 ingen forklaring? (UP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 ville byttet ABS føleren/e, kan være i ferd med å stryke med. hvis ikke, ta en diagnos eller også bytte ABS stryringsenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 såpass asså... mhm, dyrt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klinz Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 de er nesten garantere ein ABS føler ta ein diagnose eller ohm følerene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Har en ok ABS styreenhet rimelig ts... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå