korny Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 hva må du ha mellom på en bra mondeo? eu 2 uker siden i meget bra stand. 2l16v el soltak vindu osv. sentr... du vet. + helt ny automat kasse. er en 94 modell. 4 dørs sedan håper jo på litt fornuftig mellomlegg ikke 39900 for og si det slik.... eg strekker meg langt om du tar forden da dette er veldig lavt i bilparken her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 Tror du snakker litt imot deg selv her nåOAF skrev: Pen bil. Lignet en del på min gamle... er det sportskasse på denne?dogleg? ser den står i gir bakover...... aRmitage skrev: takk takk:) den er helt perfekt. nei det er ikke dogleg kasse på den:( hehe, stemmer. sorry. men det var fordi det var meningen jeg sku bytte og bruke den selv. men gidder ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2009 hva må du ha mellom på en bra mondeo? eu 2 uker siden i meget bra stand.2l16v el soltak vindu osv. sentr... du vet. + helt ny automat kasse. er en 94 modell. 4 dørs sedan håper jo på litt fornuftig mellomlegg ikke 39900 for og si det slik.... eg strekker meg langt om du tar forden da dette er veldig lavt i bilparken her.... har nok biler dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 20, 2009 Share Skrevet Februar 20, 2009 lyst på e36? kan ta denne som delbet. om du fikser ny radiator inkl i pris montert! så din er good to go! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnesh Skrevet Februar 21, 2009 Share Skrevet Februar 21, 2009 Synes E28 er fete biler! Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Februar 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2009 bilen byttest gjærne i grommotor:) 745.. m5 motor fra e34 osv osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 Den bilen var virkelig deilig. Liker snuta på de bilene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Februar 22, 2009 Share Skrevet Februar 22, 2009 kor alvorlig e rusten på dempertårnene? kan du fikse bilde av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 helt jævlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 helt jævlig.. Du har både mail og PM ifra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2009 til dere som ikke har sett rusten på dempertårnet. så legger jeg ut bilde av de her. da jeg igår sveiset den rusta. før etter før etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Noe mere rust på bilen eller?? Dempertårn foran, jekkfester og kanaler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Kan slenge inn et bud på 30000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjolsen Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Noe mere rust på bilen eller??Dempertårn foran, jekkfester og kanaler?? forran har vert sveis for en liten stund siden. men har kommet litt overflate igjenn, men ikke hull litt på jekkfester, men ikke hull. ikke kanaler heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28turbo Skrevet Mars 2, 2009 Share Skrevet Mars 2, 2009 Ok.. Har veldig lyst til å kåmme å se på bilen. Kan du sende meg tlf.nr på PM ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg