Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Uff ikkje bra.. så alt i alt skjedde dette fordi du trakk deg på forbikjøringa og bestemte deg for å bremse litt for seint ? Underlag har jo og litt og seie..
babjorn Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Synes det står en viss respekt av å være mann nok til å legge ut en slik historie på en så ærlig måte for så å svare seriøst på kommentarer og kritikk etterpå!Lykke til med ny bil og ny erfaring! Noen ganger lærer man dessverre på den harde måten... Trenger vel ikke akkurat å være mann for å legge ut noe sånt,sier ikke at denne personen er sånn men vet om andre som flyr rundt å sier dem skal i retten for fylle kjøring å andre ting,bare for at dem skal virke litt barske.. Men lykke til videre med planene å du virker som en fonuftig person
exence Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Så det var denne jeg så på Bilskadekomiteen i Oktober? Hadde selv min E36 til en liten sjekk der, og så denne.. Synd med en slik bil Artig historie da! stemmer det, gitt.. Skulle ha den på tenknisk kontroll, 1 time etter jeg hadde samtykket til førerkort beslag litt brå irritert, da:P
exence Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Synes det står en viss respekt av å være mann nok til å legge ut en slik historie på en så ærlig måte for så å svare seriøst på kommentarer og kritikk etterpå!Lykke til med ny bil og ny erfaring! Noen ganger lærer man dessverre på den harde måten... Hehe.. takk for det ;D jeg gidder ikke juge å skylde på noe annet osv.. det som har skjedd har skjedd.. og jeg vet at det var min egen feil, så skal ikke skylde på noe annet:p
exence Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Uff ikkje bra.. så alt i alt skjedde dette fordi du trakk deg på forbikjøringa og bestemte deg for å bremse litt for seint ? Underlag har jo og litt og seie.. Hehe.. ja, det stemmer det.. Jeg klarer somregel og beregne avstander om det går og bremse eller ikke, så når jeg la meg inn, så hadde det vanligvis gått, men det bremset ingenting, for og si det sånn, så da var det forseint.. hadde ikke noe mer veigrep, så klarte ikke helt og komme meg ut igjen heller.. Men var bare bremsespor etter ett hjul.. men har vel noe med at bilen var ganske stiv og i sving osv..
exence Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Skrevet Desember 5, 2008 Synes det står en viss respekt av å være mann nok til å legge ut en slik historie på en så ærlig måte for så å svare seriøst på kommentarer og kritikk etterpå!Lykke til med ny bil og ny erfaring! Noen ganger lærer man dessverre på den harde måten... Trenger vel ikke akkurat å være mann for å legge ut noe sånt,sier ikke at denne personen er sånn men vet om andre som flyr rundt å sier dem skal i retten for fylle kjøring å andre ting,bare for at dem skal virke litt barske.. Men lykke til videre med planene å du virker som en fonuftig person hehe.. blei ikke noen tur til retten for meg.. jeg fant ut at det var like greit å samtykke til førerkort beslaget med engang orka ikke dra i retten og pese med det.. bare for og kunne få igjen førerkortet i 2 uker å bare dytte problemet lengere fram..
Hyggmaister Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Synes synd på bilen Så flott ut... Regner med trådstarter lærte noe av dette da Er heldig, mtp at det gikk så godt som det gikk!
morteym Skrevet Desember 5, 2008 Skrevet Desember 5, 2008 Det jeg lurer mest på er hvor lange pauser du har på jobben? ...siden det var nesten 0 grader, og likevel klarer du å dra den til turtallsperra i pausa?
matsrh Skrevet Desember 6, 2008 Skrevet Desember 6, 2008 Synd med bilen, men bra det gikk så fint som det gikk Håper du lærer til neste gang
exence Skrevet Desember 10, 2008 Forfatter Skrevet Desember 10, 2008 Så det var denne jeg så på Bilskadekomiteen i Oktober? Hadde selv min E36 til en liten sjekk der, og så denne.. Synd med en slik bil Artig historie da! Forresten.. det er du som kjøpte caben av stemora mi, altså? hehe.. Hadde den på jobben til eu, men jeg fant ingen feil på den.. så det er ett bra eksemplar av e30 cab -Remy
RoaldJ Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 .....så er vel innom turtallsperra på ett par gir, og i en ganske krapp venstresving........ å tømme ett par gir før en sving er da ikke særlig lurt vet ikke hvilken diff og girkasse du har da, men min 325 går ca 90 på 2. giret og 130(?) på 3. giret... så får håpe det var 1. og 2. gir du tømte da bra dere kom fra det med livet i behold, men som det nevnes tidligere; det kunne likegjerne vært en polo med barneseter i...
RoaldJ Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det jeg lurer mest på er hvor lange pauser du har på jobben? ...siden det var nesten 0 grader, og likevel klarer du å dra den til turtallsperra i pausa? hehe.. er ikke alle som vet at M20-motorer HATER turtallsperra på kald motor
Wolfeh Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det var jo bra det gikk bra, det er utrolig hvor fort ting går galt.
Rayman Skrevet Desember 10, 2008 Skrevet Desember 10, 2008 Det jeg lurer mest på er hvor lange pauser du har på jobben? ...siden det var nesten 0 grader, og likevel klarer du å dra den til turtallsperra i pausa? hehe.. er ikke alle som vet at M20-motorer HATER turtallsperra på kald motor Ingen motoren liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå