Mr.Dan Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Hallo. Jeg håper noen kan svare meg på dette "enkle" spm. Sitter og lurer på om det er noe antispinn eller andre hjelpemidler på disse bilene.? DSC eller hva det heter? Takk for svar Mvh: Dan- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Det er antispinn på e34, så jeg regner sterkt med at e39 fikk det fra starten av. Og et raskt søk på finn.no bekrefter det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 asc heter det,og ja på min er det:)1996 modell 520i kobles heldivis ut med ett tastetrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Så det er slik at man bare holder nede den knappen en liten stund, så kan man ligge sidelengs? For da kobles alt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Så det er slik at man bare holder nede den knappen en liten stund, så kan man ligge sidelengs? For da kobles alt ut Går på sekundet nesten..trenger ikke holde inne knappen lenge ihertfall:) da er det full sladding,som begrenser seg noe men tanke på at det er en 520 men kult på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Du trenger ikke engang holde nede, det er nok med ett tastetrykk asc var standard på E39, men E34 ble levert helt til 96, så er det en E34 så kan det hende den ikke har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Takker for svar folkens. Meget bra å få svar så fort. Det liker jeg Jaja. Men kjører alltid pent jeg, så det er ikke noe fare med den knappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Du trenger ikke engang holde nede, det er nok med ett tastetrykk asc var standard på E39, men E34 ble levert helt til 96, så er det en E34 så kan det hende den ikke har det. Trodde det var i 96 at E39 tok overfor E34??har bare hvor borti e34 som 95 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Det finnes 1996 stasjonsvogn e34. Og kanskje noen andre modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå