///MoePower Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Korfor er dokke så interessert å kjøpe uten dekk då?Må jo uansett kjøpe dekk seinare om du skal bruke dei. om d ikkje blir hageslangeholder då. Fordi det kanskje er mange som allerede har dekk liggende, eller stående på noen "stygge" andre felger de ønsker å flytte over på disse "nye" felgene fordi dekkene de har såvidt er rullet på og har kostet dem noen tusener.
gnmfr Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 For min del så er det pga jeg skal ha 215.35.18 og 245.35.18 dekk pga disse skal på en valset e36 Må kutte vekk buene hvis jeg skal få på felgene med di dekka der
TDV Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Ok. men vil helst selge med dekk. om det viser seg å vere umuligt så blir det salg uten dekk
børge Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 7500 tusen for brukte felger som må fikses på er jo heilt sykt det au da..
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Får nye for 11000 i samme dim,selv om de ikke er ekte trenger ikke kvalitet være dårligere har på gs til den prisen
TDV Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 7500 kr for brukte felger. kor står det? det er det dekka var verdt nye. for 500 km siden. felgane må en gje 1800 kr felgen for 10" å 1400 kr for 8,5" meinar eg. så sjølve felgane er ikkje vert så mykje. men ilag med dekka. so stiger no prisen drastisk
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 hva skal du ha for de ?greit og sette en pris og begynne med....med dekk for eks..
TDV Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 Om eg setter en pris på alt under 8000 blir ikkje vurdert. bare for å sette noke
kent wily smith Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 disse felgene koster 8500,- uten dekk nye så 8 er ikkje dyrt med dekk , skjønne ikkje hvorfor alle som syns dette er horibelt gidde å skrive tull , er vell berre til og kjøpe nye ,i stede for å kritisere den som skal selge , begynne å bli litt useriøst å annonsere her om det er sånn det skal være ,
babjorn Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 hehe ja vær trygg på at nye er bestilt Er prisen eller varen sånn du ikke liker så gå å finn noen andre eller kjøp nye,skjønner ikke vitsen med å skrive noen ting i det hele tatt,er jo bare å leite videre.... sorry for OT trådstarter,er bare så mange dritt unger her for tiden så blir bare litt oppgitt
Haug530D Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Får nye for 11000 i samme dim,selv om de ikke er ekte trenger ikke kvalitet være dårligere har på gs til den prisen Hos Bilgummilageret får du 2 10" felger og 2 8.5" felger til 8300,- totalt og dette er ekte Rondell Felger og ikke sånn kopi som GS selger, man får også med Tuv papirer derfra.
S.Hafsmo Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Beklager å rote til salgstråden med OT, men jeg bare lurer på hva som er forskjellen på ekte og kopi rondellene? og er disse felgene ekte rondell?
S.Nilsen Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 hehe ja vær trygg på at nye er bestilt Er prisen eller varen sånn du ikke liker så gå å finn noen andre eller kjøp nye,skjønner ikke vitsen med å skrive noen ting i det hele tatt,er jo bare å leite videre.... sorry for OT trådstarter,er bare så mange dritt unger her for tiden så blir bare litt oppgitt hehe jaja når folk legger drømme priser på ting de skal selge på forumet så reagere de med sunt fornuft så du får mene hva du vill... men lykke til med salget til deg som laget tråden hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå