Gå til innhold

Min svarte BMW e39 [TIL SALGS!]

DanielMK
 Share

Anbefalte innlegg

BILEN VURDERES SOLGT - SE SISTE POST I DENNE TRÅDEN !

(måtte oppdatere tråden, da den gamle var umulig for meg å komme inn på.. trur det var noe gale med den pga opplastingen av bildene på imageshack eller noe .. brukte bimmers nå :))

Har nylig kjøpt meg ein BMW e39 523i 1996 mod.

(2,5L rekke6)

Heilt nye 18" m6 felger. Facelift leppe, facelift lykter framme og bak, m5-"spoiler" (vipp), bakrutespoiler, carbon emblemer framme, bak og på ratt, svarte blinkers.

Senket 30/30.

Manuell, gått 190 000km

Det er lite, eller så og si ingenting rust. Noen få bobler rundt frontruta, knapt synlig. Dette må tas med tida .. Veldig fin i lakken !

Den har kun hatt ein eiger fram til 2008, då den vart solgt til ein i Ørsta, og nokon få måneder etterpå, solgt til meg.

Har nettopp pussa ned grillen og lakka i svart-matt, farge. noko eg syns blei hakket tøffere. Valgte å prøve å lakke sjølv, før eg evt kjøper nytt i svart. Hittil har lakken holdt seg godt.

Effektanlegg må nok snart anskaffes, tenker eg .. Savner litt gromlyd. Tips?

Håper, og trur eg har gjort eit bra kjøp :D

rey03j40s5e163ase6nr.jpg

jfw6i6pdg1l77e1sr0h2.jpg

og7mcpxjpl3omk3zg7qg.jpg

uy9chl6v83b0f5zplr92.jpg

2iyacloiq5kghmga6xym.jpg

Kva synes folket ? kom gjerne med tips til ka eg kan gjere videre med bilen for å få den finere !

Vh

Daniel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har erfaringer med Scorpion effektanlegg ? Korleis blir det på e39 ?

Det koster jo ein del mindre enn f.eks Eisenmann .. Men, det kan kanskje bli hakket for mye lyd på ein slik bil ?

I tillegg, noen som har tips og ideer til kva som kan gjøres på e39 ? Styling, ect ? Sett bort i fra m5-spegl .

Må ha nye frontlykter etter kvart. Dei som er på no er det hull i, og det blir mye fukt i dei .. :x Noen som har ideer til kva slags lykter eg bør invistere i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

var den her senket på bildene i annonsen? kjenner igjen bilen da jeg er Ørsting :-) har en 97 523i selv faktisk! min er jo ikke gjort noe med i det hele tatt ennda da. må bare si ifra hvis du har tenkt å kjøpe M5 frontfanger, da jeg skal ha meg en slik aerodynamic frontleppe slik du har! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er fra annonsen på finn, ja :) Har ikkje hatt tid til å tatt så mange selv, enda .. Usikker på om den var senka da bildene ble tatt ..

Skal nok ha frontleppa mi, er veldig fornøyd med den :) Men ny bakfanger står på ønskelista.

Ja, den har gått et par måneder i Ørsta :) Nå går den på Voss ;-)

Fornøyd med e39n din ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er meget fornøyd med min e39, er tredje eieren på min da, første var Statnett som kjøpte den ny og ble brukt som administrasjonsbil frem til høst/vinter 2001 og etter det en privatperson som hadde den nå helt til han byttet den inn hos stenshagen.

så meget tight å fin å kjøre. ikke helt vent meg til rette kjørestil med den ennda så den super i seg litt vel mye suppe nå da :-) he he men det gjør ikke så mye, er billig på langkjøring iallefall.

ser forresten på bildene dine at selve angeleyes'ene er det samme som på de lyktene jeg ha, forskjellern vel at det hvite feltet på blinkersene er helt sorte på min!

edit: meget pen bil forresten, det glemte jo jeg å si!, visste at den kom til å bli solgt da. han som eide den her i ørsta er flink til å fikse opp og selge videre! men så ikke annonsen på den før den var solgt dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Takker !

(nå er tråden fikset, slik at det ikkje tar 10år å laste den inn.. var noen problemer med å få lastet inn bildene fra sida eg hadde lasta dei opp på.. Beklager !)

Lagt inn litt ny info, og nye bilder.

Setter stor pris på tilbakemeldinger og tips til videre styling, og andre modifiseringer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk ! Veldig kjekt med tilbakemeldinger :)

100% einig i at chrome lista på bakluka ikkje er så veldig fin.. Men kan den berre fjernes, eller må eg lakke eller evt kjøpe ny for å få det fint?

edit: kanskje ikkje så smart å skrive FØR eg ser på bakluka, og finner ut at den er festet med dobbelsidet tape : - P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...