agey Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hei Chris, Begynner å bli et pent eksemplar av en X5 dette. For å foreslå noe jeg hadde seriøst vurdert; det er å lakkere nederste spoiler lippen bak (siste del av fangeren) samt gjort det samme fremme. Synes det ser veldig bra ut på de jeg har sett, litt råere utsende samt at du får en nyer look. Det er flere som har gjort dette på xoutpost (x5world). Om du skulle ha gjort det så skulle du igrunn ha tatt det når de nå hadde sprayboksen fremme.. Men men.. 2005 mod. dette. Der er også uten facelift også, fant ikke de i farten. Ser bra ut med hellakkering også. Noe jeg selv har på min 04 X5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Har tenkt på den, Agey. Men nå skal lommeboka vile litt, når det gjelder bil:-) Nye bilder etter polering og lakkering. Bulkene var på nedre bagasjerom og høyre bakskjerm. Begge bulkene var i profil. Det blev polert med Autoglym dene gang, har ikke fått meguiars produktene enda. Har og montert AUX inngang i hanskerommet, fungerer utmerket til MP3. Pluss ny bagasjeromslist/handtak i Titan. Bestilte CF emblem til felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 Flott bil må jeg seie!!! Har nettopp vert å handlet meg en 2003 X5 3.0d jeg og... Er strålendes fornøyd m bilen:) Ser at jeg må få meg front lykter jeg og... Hvor kjøpte du dine?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Hallo Remøy. Hørte rykte om at det blei X5 på deg også ja. Har du noen bilder av doningen.? Du kan finne dei lyktene på finn.no, http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 803122.jpg Ellers er de også på ebay. Dersom du kjøper hos han på finn er der litt prutingsmonn. Jeg kjenenr en som kjøpte, og han betalte ikke den opprinnelige prisen.. Det ser en del bedre ut med dei lyktene der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
premoy Skrevet Juni 23, 2009 Share Skrevet Juni 23, 2009 Hmmm... Joda, blei til d.. Var egentlig e61 jeg skulle ha men så var jeg å testet en X5 og da var d gjort..hehe Takker for tipset... Er baklyktene m i den prisen egentlig? Får sende gutten en mail tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Hmmm...Joda, blei til d.. Var egentlig e61 jeg skulle ha men så var jeg å testet en X5 og da var d gjort..hehe Takker for tipset... Er baklyktene m i den prisen egentlig? Får sende gutten en mail tenker jeg:) Premoy! Det er baklyktene som koster 2400,- ikke frontlyktene. Han selger disse baklyktene for 2200.- har snakket med han. X5 er en flotte biler, selv om E61 og er meget godt valg. Lykke til med forbedringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Sjekka vist ikke linken skikkelig.... Her e en som funka.. http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17595319 Ikke sikker på om den er aktiv lenger.. Men det er bare å sende han en mail det.. Ble kanskje litt hi jacking av Chris sin show off tråd de her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Sjekka vist ikke linken skikkelig....Her e en som funka.. http://www.finn.no/finn/misc/object?finnkode=17595319 Ikke sikker på om den er aktiv lenger.. Men det er bare å sende han en mail det.. Ble kanskje litt hi jacking av Chris sin show off tråd de her.. Det går helt fint, Erlend. Kjekt med litt aktivitet på tråden. Må se å få laget dere en dere og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekvals Skrevet Juni 26, 2009 Share Skrevet Juni 26, 2009 Det høres bra ut Chris. Jeg har faktisk laget meg en.. http://bimmers.no/viewtopic.php?t=112854&highlight=e53 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Var tenkt å sette AE i original lyktene og. men min er en 2003 modell lyktene er limt med spesiel lim så det gikk ikke. Så jeg har et sett med CCFL ringer til salgs dersom noen er intressert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Da var dem nye lyktene montert, syns det blev meget bra!! Ser faktisk litt nyere ut:-) fikse bulkene rett over påske. Så er det vel tid for sommerdekk snart! god påske! hei ! meget pen bil og lys! leter litt ettet komplette AE lys og lykter til far min sin x5! har de CFFL ringene , men vi slet med og få opp lykteglasset. det er en 2003 modell , men kan man få de lyktene du har med hvite/blå ringer ? jesper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Da var dem nye lyktene montert, syns det blev meget bra!! Ser faktisk litt nyere ut:-) fikse bulkene rett over påske. Så er det vel tid for sommerdekk snart! god påske! hei ! meget pen bil og lys! leter litt ettet komplette AE lys og lykter til far min sin x5! har de CFFL ringene , men vi slet med og få opp lykteglasset. det er en 2003 modell , men kan man få de lyktene du har med hvite/blå ringer ? jesper Sender deg en PM. Du kan ikke åpne lyktene på 2003, da dem har spesiell lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 1, 2009 Forfatter Share Skrevet August 1, 2009 Nye frontlykter med LED baserte angel eyes, utrolig kraftig lys i disse! Har og montert LED skiltlys pærer kjøpt hos www.fulmino.no, disse gir ikke error, check bulb message. Skal få tatt bilde av dem i mørket også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Nydlig bil du har . mangler bare eksos og litt andre felger. Men syn den ae angle aye`sa var finer på bilen. Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 1, 2009 Share Skrevet August 1, 2009 Ikke helt sansen for slike angeleyes, ser ut som en vettskremt katt eller.no Du må få deg sølvpærer til blinklysene, f.eks Philips Silvervision! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå