Moose Skrevet Desember 21, 2008 Share Skrevet Desember 21, 2008 Jeg mangler originalkontaktene så om noen kan ta bilde av de og skrive opp hvordan de kobles blir jeg en veldig glad mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2008 http://forum.e46fanatics.com/attachment.php?attachmentid=84802&d=1089824812 Her har du en oversikt Mitt problem er nå løst. Det viste seg å bare være en sikring som ikke stod i oversikten i bilen! måtte ha koblingsskjema for å finne den! Men nå er det hvertfall lyd igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Desember 24, 2008 Share Skrevet Desember 24, 2008 Jeg har en annen type kontakt enn den øverste på bildet. Men hvordan kobles displayet og cd-spilleren sammen? Jeg trenger vel egentlig bare å vite hvordan det ser ut så er resten klipp og lim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 http://forum.e46fanatics.com/attachment.php?attachmentid=84802&d=1089824812Her har du en oversikt Mitt problem er nå løst. Det viste seg å bare være en sikring som ikke stod i oversikten i bilen! måtte ha koblingsskjema for å finne den! Men nå er det hvertfall lyd igjen hvem sikring var det du bytta?? min er også død og det begynner og plage meg stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 e vell den sikringa som står bak spillern.. sammen me kontakten... Ta ut spillern og se bak.. så ser du den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 e vell den sikringa som står bak spillern.. sammen me kontakten... Ta ut spillern og se bak.. så ser du den er ingen spiller i min, er jo bare det tynne panelet og cd spilleren. Radio delen er vel en annen plass, men hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 ja, hvor er den hemmelige sikringen?? jeg mangler også lyd i min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik S. Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2009 sjekk sikring 56, 57, 64, 66. Lurer på om det var 57 som var gåen hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå