Gå til innhold

Ny bil på gården. 2002 E46 330Ci Clubsport

Espen M33
 Share

Anbefalte innlegg

Min 01' mod står på min far. Full bonus med 16.000km? mener jeg det var. Garasje. Fører under 23 eller 24 år.

Betaler ca 6500 i året hos gjensidige. If skulle forøvrig ha rundt 8 - 9000 da med forsikring i hus osv. Så gjensidige har alltid vært billigst for meg.

Og ikke minst. Pen bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig pen, vi vil gjerne se flere bilder!

Nå er det jo smak og behag, men jeg ville latt vingen stå å støve ned. Greit nok, det er clubsport. Men jeg mener nå den er mye finere uten vinge, det hadde kanskje gjort seg med en csl trunk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med den vingen som gjør at alle kommenterer den ? Mitt inntrykk er at halvparten her på Bimmers liker smakløs styling. Da må den clubsportvingen jagge være rar.

Gratulerer med fin bil. Clubsport er tøft.

Jeg kan til en viss grad forstå at de fleste har en formening om den vingen. Den er designet av bmw og levert som originaltilbehør. Designet er vel mildt sagt oppsiktsvekkende. I mine øyne ligner den vel mye på noe en ettermarkedsleverandør har laget, ala noe som folk putter bakpå en Volvo 240, Ford Scorpio etc etc....

Dog så er det fortsatt en del som hører til clubsportpakken, og gir dermed bilen et særpreg.. Da jeg er originalpolizei så er jeg derfor i tvil, selv om jeg ikke liker vingen i seg selv..

Men, dette får bli et tema den dagen koffertlokket med vinge ligger i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et morsomt tips til deg....kjøp quaif diff.Har en kompis som har 330 med den sperra..mye morro med den assa:) men det dreper dekk da hvis du liker å herje litt!!!Han har jo nå også klart å sette inn bilen hos ESS til kompressor mating i følge dem blir det 470hk på hjula..men dyre saker begge 2. 17k for sperra å 130k for komp kit:) FIN BIL!!! Grattis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et morsomt tips til deg....kjøp quaif diff.Har en kompis som har 330 med den sperra..mye morro med den assa:) men det dreper dekk da hvis du liker å herje litt!!!Han har jo nå også klart å sette inn bilen hos ESS til kompressor mating i følge dem blir det 470hk på hjula..men dyre saker begge 2. 17k for sperra å 130k for komp kit:) FIN BIL!!! Grattis

Tipsene er nok gode de, men dette skal være "kosebilen" min for en stund. Leketøyet står vinterparkert i garasjen.

Eneste som blir gjort med denne er å lete opp nye felger til sommerdekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp skjønner den:)litt dumt å fucke me en så fin bil....kjenner en god del misunnelse her!!lykke til me bilen :)

Det jeg føler nå er at jeg aldri før har vært så irritert på vinter og minusgrader. Er jo spik umulig å vaske bil i -10, og jeg liker særs dårlig å ha møkkete bil :(

Noen skulle tatt ansvar og bygd en innendørs selvvaskehall i Molde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lure deg en tur innpå bygda til meg da Espen, men da er du vel like langt igjen når du skal gjennom den helsikes tunnellen igjen etterpå, som lekker som en sil :roll:

Har heldigvis tilgang på innendørs vaskehall på jobben.

Skrik ut dersom d blir et must :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lure deg en tur innpå bygda til meg da Espen, men da er du vel like langt igjen når du skal gjennom den helsikes tunnellen igjen etterpå, som lekker som en sil :roll:

Har heldigvis tilgang på innendørs vaskehall på jobben.

Skrik ut dersom d blir et must :wink:

Takker for tilbudet Tore, men det er som du sier... Tunellen ødelegger for den muligheten.. Men jeg tror muligens jeg har funnet en løsning nå.. Får se om jeg ikke får skrubba av noe møkk i løpet av helga!

Blir uansett vising og registrering i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...