Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Denne har vært en liten tur i polen. Se spesielt på side to.

Er en mann her i distriktet som ofte sender biler ned (mest 240Z), for og få de totalt renovert tilbake igjen.

Bilder helst :P Orker ikke heller å reg...

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skeptis for svindling å lureri er nok di fleste når det kommer til plasser man ikke kjenner til,samme med frykt,dette er bare sunt..hvis man ikke har disse tinga kan det fort gå dårlig,det viktigste er å sjekke opp grundig verksteder der nede,så går det nok greit.Polske folk er hyggelige akkurat som oss å det motsatte akkurat som oss :wink:

Selv om dem tjener mindre i Polen vil det ikke si at dem lever noe dårligere forde,mange som lever fatig i norge også å den forskjellen er stor (å blir desverre ikke gjordt noe med det rike Norge),men har desverre ikke mulighet til å dra til et annet land å tjene bra å sende hjem som mange andre har mulighete til.

Skrevet

Har en kompis som studerer medisin i Polen og vet om flere gode verksteder. Kvaliteten skal være meget bra.. Det er forøvrig i Poznan. Hadde meg en tur ned med bil selv tidligere i år og det var en veldig flott tur=)

Sinnsyk god og billig mat i polen, dere kommer til å bli overrasket om dere drar ned dit:)

Skrevet
Har en kompis som studerer medisin i Polen og vet om flere gode verksteder. Kvaliteten skal være meget bra.. Det er forøvrig i Poznan. Hadde meg en tur ned med bil selv tidligere i år og det var en veldig flott tur=)

Sinnsyk god og billig mat i polen, dere kommer til å bli overrasket om dere drar ned dit:)

Kom med de da :D Så kan eg forhøre meg litt rundt angående stedene.

Bare kjekt å kunne kjøre lang tur :D

Skrevet

de har ikke noe mer info enn første siden der. neste linken er fotoalbumet deres. firmaet er i litauen. klikk inn på fotoalbumet og sjekk ut cs'en de har pusset opp. rimelig grundig renovering.

Skrevet
Denne har vært en liten tur i polen. Se spesielt på side to.

Er en mann her i distriktet som ofte sender biler ned (mest 240Z), for og få de totalt renovert tilbake igjen.

Kom meg ikke inn på den linken jeg nei!

Beklager, jeg visste ikke at man måtte være innlogget.

Får satse på det er greit for eieren at jeg legger litt av arbeidet ut her da...

DSC_0032.jpg

DSC_0034.jpg

Var visst Lithauen, så jeg tok feil der, men tror ikke det spiller så stor rolle.

Edit: Kom på at jeg leste om disse tidligere som har vært i polen nå i sommer, kanskje litt mer relevant. :)

Skrevet
de har ikke noe mer info enn første siden der. neste linken er fotoalbumet deres. firmaet er i litauen. klikk inn på fotoalbumet og sjekk ut cs'en de har pusset opp. rimelig grundig renovering.

Var jo nydelig arbeid 8) Så no ut som om de gjorde en god jobb der.

Skrevet

Jeg jobber i et mekanisk verksted. Grunnet stor svingning i arbeidsmengde fra kvartal til kvartal, har vi mange østeuropeerere som vikarer fra tid til annen.. erfaringen min i forhold til arbeidsmoral++ blant disse har egentlig vært enten har de vært DØNN seriøs, og 110%, eller så har de vært veldig slurvete, og valgt kjappe løsninger. Om noe utstyr har blitt ødelagt underveis, blir det ofte satt til side, for så at neste mann som trenger det, finner ut at det er ødelagt. Med nordmenn, så er man begge typene her også, men de som er umoralske, er det i mye mer varierende grad enn polakkene..

Noen av polakkene i naboverkstedet jobber fast, og noen av dem igjen, har jeg blitt ganske godt kjent med.. de driver på med dette i stor stil. De jobber her oppe så mye som de kan for å jobbe opp permisjon til å reise hjem med biler. Han jeg kjenner best har hatt nede en vraket golf5 gti. fortjeneste på 150 000. broren, en passat 2007 modell, 100 000, og no når han reiser hjem til jul tar han med en a6 2,7 quattro med alt utstyr. skaden er taksert her oppe til 350 000, han snakket om å få den fikset for rundt 150..

golfen, som er den eneste av bilene jeg har sett- så så godt ut som ny. Siden de er barndomskompisser, og har mye kontakter der nede, bruker de stortsett kun brukte deler. ofte hentet fra tyskland.

er du ute etter å spare mest mulig penger, ville jeg kanskje satset på å dratt ned en bil med karosseriskader, slik at prisdifferansen fra før og etter blir størst mulig..

Skrevet

Har lyst å fikse den eg har :P Men forstår godt hva du mener.

Kanskje ett nytt prosjekt en gang, men nå vil eg ha min bil strøken te sommeren....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...